midas224 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 weet er iemand hoe je de full screen in sa mp uitzet? het zorgt namelijk voor veel lags en flitsen in mijn scherm als ik speel,ook verschijnt er constant het alfabet rechtsboven in mijn beeld,ook in single player Reageren
Freaksken Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 weet er iemand hoe je de full screen in sa mp uitzet? het zorgt namelijk voor veel lags en flitsen in mijn scherm als ik speel,ook verschijnt er constant het alfabet rechtsboven in mijn beeld,ook in single player Screenshot please? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 (bewerkt) Het is niet mogelijk om SA op Windows-mode te spellen. Wel met mods, maar welke weet ik niet. Je kan ook beter een nieuwe videokaart kopen, of even de instellingen verlagen. Edit: Even voor je op gezocht, kwam op dit uit. Bewerkt: 22 oktober 2009 door Ottoman 47 Reageren
midas224 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Het is niet mogelijk om SA op Windows-mode te spellen. Wel met mods, maar welke weet ik niet. Je kan ook beter een nieuwe videokaart kopen, of even de instellingen verlagen. Edit: Even voor je op gezocht, kwam op dit uit. bedankt,zal het dadelijk eens uitproberen:) en hoe verlaag je de instellingen?ben daar echt een noob in:) Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Als je minimum wilt spelen, doe dan de volgende die je op het screenshot ziet, en sommige zijn geen minimale instelling, dus ik heb die 'sommige' hier onder gezet. VISUAL FX QUILTY: (very) Low MIP MAPPING: Off RESOLUTION: 800x600x16 Reageren
midas224 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Als je minimum wilt spelen, doe dan de volgende die je op het screenshot ziet, en sommige zijn geen minimale instelling, dus ik heb die 'sommige' hier onder gezet. VISUAL FX QUILTY: (very) Low MIP MAPPING: Off RESOLUTION: 800x600x16 problemen blijven hetzelfde:( Reageren
Kryziek Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik wil ff melden dat het wel mogelijk is om gta sa in windowed mode te spelen. Ik typte perongeluk een toets combinatie aan en toen was hij is windowed, omdat het me toe niet interesseerde weet ik niet meer welke combinatie Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik wil ff melden dat het wel mogelijk is om gta sa in windowed mode te spelen. Ik typte perongeluk een toets combinatie aan en toen was hij is windowed, omdat het me toe niet interesseerde weet ik niet meer welke combinatie ALT + Enter? Reageren
midas224 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 hier een screenshot van wat ik bedoel met die flitsen enzo http://s571.photobucket.com/albums/ss151/midas224/?action=view¤t=Naamloos.jpg Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 hier een screenshot van wat ik bedoel met die flitsen enzo http://s571.photobucket.com/albums/ss151/midas224/?action=view¤t=Naamloos.jpg Als ik het zo zie, ligt het volgens mij aan je videokaart. Welke heb je nu ? Reageren
Sandra Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Dat probleem heb ik ook ooit gehad, na een update van mijn videokaart-driver, was het probleem verholpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.