Jump to content

windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb onlangs een laptop gekocht en kreeg daarbij een gratis upgrade naar windows 7.

Zouden jullie direct windows 7 installeren of zouden jullie eventjes wachten met upgraden?

Geplaatst:

Waarom wachten als je meteen kan genieten van de verbeteringen t.o.v. Vista? Ik ben zo snel mogelijk over gegaan van Vista naar Windows 7 en ik heb er na een maand nog steeds geen spijt van. Lees anders ook even dit door.

Geplaatst:

Waarom wachten als je meteen kan genieten van de verbeteringen t.o.v. Vista? Ik ben zo snel mogelijk over gegaan van Vista naar Windows 7 en ik heb er na een maand nog steeds geen spijt van. Lees anders ook even dit door.

Ik ben het hiermee eens. Windows 7 is absoluut een grootse verandering en dat mag iedereen weten en merken.

Wees blij dus dat jij hem al heb en gebruik hem met alle plezieren van dien. smile3.gif

Geplaatst:

Wat houd versie N eigenlijk in?

Neelie Kroes editie. :puh:

Hierbij wordt dacht ik Windows Media Player niet meegeleverd van vanwege hun monopolie positie.

Als het financieel niks uit maakt kan je beter natuurlijk voor de meest uitgebreide versie gaan. Mocht je een andere mediaspeler of browser willen hebben dan kan je het er toch altijd naast installeren.

Geplaatst:

versie n is geloof ik zonder media speler.

IK draai zelf nu al maand windows 7(zoiets geloof ik, de Release Candidate) en ben het nog steeds niet zat, als de release candidate is afgelopen denk ik wel dat ik 7 ga kopen.

Geplaatst:

ik denk dat ik toch nog ff wacht...

Vista draait opzich goed bij mij en 7 is nog maar net uit.

Eerst maar een paar recensie's lezen. :D

Thnx!

Geplaatst:

Thnx!

als vista op zich goed draait zal 7 super draaien.

7 is een vista dat wel werkt, de taakbalk is echt superfijn(wel even wennen) en je kunt al je programmas erin zetten die je vaak gebruikt, de 'glass' is ook veel mooier vind ik. Met 7 kan ik zelf goed werken, wat ik met vista niet kan.

Geplaatst:

Thnx!

als vista op zich goed draait zal 7 super draaien.

7 is een vista dat wel werkt, de taakbalk is echt superfijn(wel even wennen) en je kunt al je programmas erin zetten die je vaak gebruikt, de 'glass' is ook veel mooier vind ik. Met 7 kan ik zelf goed werken, wat ik met vista niet kan.

Vandaag bij MM toch maar een upgrade meegenomen.

Morgen maar ff installeren. :7

Geplaatst:

Wat houd versie N eigenlijk in?

Neelie Kroes editie. :puh:

Hierbij wordt dacht ik Windows Media Player niet meegeleverd van vanwege hun monopolie positie.

Als het financieel niks uit maakt kan je beter natuurlijk voor de meest uitgebreide versie gaan. Mocht je een andere mediaspeler of browser willen hebben dan kan je het er toch altijd naast installeren.

microsoft is toch geen monopolie maar een oligopolie? want ze hebben nog een paarconcurenten zoals linux,mac, (google chrome)

Geplaatst:

Ik heb ook nog maar een maand een nieuwe computer met Windows Vista. Bij mij werkt Vista ook prima. Gister kwam trouwens in Editie NL windows 7 ook nog aan bod. Een vrouw vertelde dat ze met Vista zoveel last problemen had, zo had ze bijvoorbeeld het vervelende probleem dat Vista randapparatuur (als ik dat goed benoem :puh: ) zoals de printer soms niet gevonden kon worden en het trage opstarten van de computer. Ik heb hier helemaal geen last van, alleen één keer dat hij de cd/dvd speler niet kon vinden, maar na ik een bestandje met hulp verwijderd had deed alles het prima en nog steeds :). Wel geluk dat ik door de aanschaf van een nieuwe pc gratis Windows 7 kon bestellen bij Microsoft, deze krijg ik als het goed is binnen 15 werkdagen. Alleen ik twijfel ook omdat meteen al te installeren... Zou dat ook in mijn geval nut hebben? En ik neem aan dat je met Windows 7 weer een schone installatie moet doen, waardoor alle geïnstalleerde software weer verloren gaat...

Geplaatst:

Tekst &

En ik neem aan dat je met Windows 7 weer een schone installatie moet doen, waardoor alle geïnstalleerde software weer verloren gaat...

Nee, hoeft niet persee want, ja kan vanuit Windows Vista upgrade, dus dan behoud je al je bestanden en software.
Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Als je Windows 7 Home Prenium Upgrade koopt? Kun je hem daarna wel nog een keer installeren? Bijvoorbeeld als er iets fout is met je PC en je wilt Windows opnieuw installeren, kun je dan wel gewoon die CD gebruiken of kun je hem alleen maar gebruiken voor 1 installatie?

Thanks

paul007

Geplaatst:

Tekst &

En ik neem aan dat je met Windows 7 weer een schone installatie moet doen, waardoor alle geïnstalleerde software weer verloren gaat...

Nee, hoeft niet persee want, ja kan vanuit Windows Vista upgrade, dus dan behoud je al je bestanden en software.

Toch valt dit niet aan te raden, een complete format is een stuk beter voor de harde schijf en de computer zal daardoor een stuk sneller zijn verwacht ik.

Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Als je Windows 7 Home Prenium Upgrade koopt? Kun je hem daarna wel nog een keer installeren? Bijvoorbeeld als er iets fout is met je PC en je wilt Windows opnieuw installeren, kun je dan wel gewoon die CD gebruiken of kun je hem alleen maar gebruiken voor 1 installatie?

Thanks

paul007

je kan de dvd maar voor 1 pc gebruiken maar je kan hem wel gebruiken voor reparaties als er iets fouts is met je pc

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...