Jump to content

windows 7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag:

Als je Windows 7 Home Prenium Upgrade koopt? Kun je hem daarna wel nog een keer installeren? Bijvoorbeeld als er iets fout is met je PC en je wilt Windows opnieuw installeren, kun je dan wel gewoon die CD gebruiken of kun je hem alleen maar gebruiken voor 1 installatie?

Thanks

paul007

je kan de dvd maar voor 1 pc gebruiken maar je kan hem wel gebruiken voor reparaties als er iets fouts is met je pc

Oké dat wilde ik weten, bedankt. Ik heb de upgrade versie gezien bij de Office Centre voor €89,-

Geplaatst:

Ik zou zeker upgraden! Ik heb Windows 7 naast Linux, XP, Vista geinstalleerd en vind Windows 7 toch het fijnste en het snelst werken.:Y

Geplaatst: (bewerkt)

Windows 7 draait bij mij nu ook. :clown:

Eerste indrukken:

Sneller dan Vista

Bewerkt: door Hannes82
Geplaatst:

Heb een dual-boot met Windows 7, en heb het virtueel draaien in Vmware Fusion 3.0 (64 bits met Aero). Is veel beter dan Vista en ook beter dan XP qua functionaliteit.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Sorry voor de bumb, maar ik moet toch wat info hebben want ik wil hem ook kopen.

Mijn PC kan wel W7 aan dus ik ga hem denk ik wel kopen. Maar jullie zeggen dus dat een 'cleane' installatie beter is. Maar wat kan er gebeuren als ik dat niet doe en gewoon een upgrade doe zodat ik alle bestanden houd?

Geplaatst:

Dan is er een kans dat sommige programma's niet helemaal lekker meer werken en een herinstallatie nodig hebben, maar met de meeste programma's zal dit geen probleem opleveren. Ik had hier eerst een hard hoofd in, maar achteraf hoor ik veel dat mensen hier geen problemen mee hebben.

Wel heb je bij een schone installatie weer een nieuw, 'fris' systeem, maar als je geen zin hebt alles weer opnieuw te moeten installeren kun je voor de upgrade uitvoering kiezen.

Geplaatst:

dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken.

Geplaatst:

dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken.

Hmm da's minder, moet ik al m'n zooi weer opnieuw installeren wat wel een tijdje gaat duren :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...