paul007 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik heb een vraag: Als je Windows 7 Home Prenium Upgrade koopt? Kun je hem daarna wel nog een keer installeren? Bijvoorbeeld als er iets fout is met je PC en je wilt Windows opnieuw installeren, kun je dan wel gewoon die CD gebruiken of kun je hem alleen maar gebruiken voor 1 installatie? Thanks paul007 je kan de dvd maar voor 1 pc gebruiken maar je kan hem wel gebruiken voor reparaties als er iets fouts is met je pc Oké dat wilde ik weten, bedankt. Ik heb de upgrade versie gezien bij de Office Centre voor €89,- Reageren
DJRobin Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik zou zeker upgraden! Ik heb Windows 7 naast Linux, XP, Vista geinstalleerd en vind Windows 7 toch het fijnste en het snelst werken. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Windows 7 draait bij mij nu ook. Eerste indrukken: Sneller dan Vista Bewerkt: 24 oktober 2009 door Hannes82 Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Heb een dual-boot met Windows 7, en heb het virtueel draaien in Vmware Fusion 3.0 (64 bits met Aero). Is veel beter dan Vista en ook beter dan XP qua functionaliteit. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Sorry voor de bumb, maar ik moet toch wat info hebben want ik wil hem ook kopen. Mijn PC kan wel W7 aan dus ik ga hem denk ik wel kopen. Maar jullie zeggen dus dat een 'cleane' installatie beter is. Maar wat kan er gebeuren als ik dat niet doe en gewoon een upgrade doe zodat ik alle bestanden houd? Reageren
Tjapie Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Dan is er een kans dat sommige programma's niet helemaal lekker meer werken en een herinstallatie nodig hebben, maar met de meeste programma's zal dit geen probleem opleveren. Ik had hier eerst een hard hoofd in, maar achteraf hoor ik veel dat mensen hier geen problemen mee hebben. Wel heb je bij een schone installatie weer een nieuw, 'fris' systeem, maar als je geen zin hebt alles weer opnieuw te moeten installeren kun je voor de upgrade uitvoering kiezen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 dan nog meot je alles opnieuw installeren, ja de bestanden staan er nog op, maar het spel is bijvoorbeeld neit geinstalleert op het besturingssysteem en zal dus mogelijk niet werken. Hmm da's minder, moet ik al m'n zooi weer opnieuw installeren wat wel een tijdje gaat duren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.