Jump to content

Battlefield Bad Company wapens lock

Recommended Posts

Geplaatst:

Hai allemaal

Ik heb BF Bad Company gold edition. En dus kun je extra wapens unlocken. Maar ik weet niet hoe dat moet. Volgens mij moet je een code invoeren in het wapenscherm, maar waar staat die code???? Volgens mij niet op de hoes... Waar moet ik zijn in het spel om ze te unlocken en hoe moet ik dat doen? Waar staat die code?

Geplaatst: (bewerkt)

Hai allemaal

Ik heb BF Bad Company gold edition. En dus kun je extra wapens unlocken. Maar ik weet niet hoe dat moet. Volgens mij moet je een code invoeren in het wapenscherm, maar waar staat die code???? Volgens mij niet op de hoes... Waar moet ik zijn in het spel om ze te unlocken en hoe moet ik dat doen? Waar staat die code?

Al in en achterop het boekje gekeken?

Bewerkt: door .Exorcist
Geplaatst: (bewerkt)

Sjonge jonge ooit gehoord van GOOGLE?

Ga naar UNLOCK in het menu en typ dit in 1 voor 1:

your3mynextt4rget Unlock QBU88 Recon Kit

try4ndrunf0rcov3r Unlock de M60 Support Kit

cov3r1ngthecorn3r Unlock de Uzi Special Ops Kit

aw3somef1rep0wer Unlocks USAS12 voor gebruik in multiplayer.

Als deze misschien niet werken, zoals wel vaker, kun je met behulp van GOOGLE andere codes opzoeken.

Soms staan er namelijk 1 of 2 letters verkeerd in en dan doet de code het niet.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

waarom is er geen extra wapen voor de assault dan? Ja die is er wel, maar geen code hoor

Ik heb ooit iets gelezen dat ze de FN2000(die AR) exclusief willen houden, voor mensen die hem hebben gekregen zonder algemene cheatcodes. Volgens mij is die geweer niet eens zo goed (en ik vind het een lelijke wapen), maar ik heb BC heel lang niet meer gespeeld, dus ik weet het niet meer. :cya:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...