Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man . Reageren
DingKing Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man . Ziet er goed uit. Misschien iets meer de sterren laten doorlopen naar rechts? Nu lijkt het of die gast midden in een zwart gat staat ! Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Deze heb ik op mezelf gebouwd . De vorige vond ik wel mooier . Ik heb alles zelf gemaakt , behalve de man . Ziet er goed uit. Misschien iets meer de sterren laten doorlopen naar rechts? Nu lijkt het of die gast midden in een zwart gat staat ! Aangepast , en allemaal in 1 topic gezet Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik ben zo blij, eindelijk raten zonder een moderator die boosword omdat de rate zo kort is. Je krijgt absoluut een 2 opnieuw, De reden : Je hebt alleen een zwarte achtergrond gemaakt en een x een brush gedaan plus tekst. Denkje dat ik niet weet wat ik praat? Dan moeten we maar eens een battle houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.