Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Dit is mijn graphics collection . Ik ben beginner , dus hou hier een beetje rekening mee . Bedankt voor al jullie tutorials ! Scared in the dark ? Sneeuw-ligger Galactic soldier Racing car Is verwijderd wegens mislukking. Headshot Greenday versie 1: versie 2: Greenday Grenade Bewerkt: 3 november 2009 door Dakendak Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) (Eigenlijk mag er op de andere topics een slotje) EDIT: Galactic Soldier gewijzigd . Bewerkt: 23 oktober 2009 door Dakendak Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik raad je aan meer tutorials te gaan volgen die erg basic zijn. Je zegt tutorials te hebben gevolgt maar daar zie ik vrij weinig in. Bekijk vaker www.deviantart.com en vul dan in Signature tutorials. Of ga naar www.good-tutorials.com en doe dan het zelfde want jou outcomes zijn echt te slecht. En in me andere topics ging je zeggen dat ik zogenaamd er geen verstand van zou hebben maar als ik nou je tweede sig neem : Dat is tekst, met een brush, en een render, waarvan de brush er overheen geschoten is wat er duidelijk uitziet als een niet-gehersteld ongelukje. Ik wil je niet afkraken, nee. Maar ik weet wel dat het sirieus wijzen op de punten voor jou ervaring beter zal zijn als je kijkt op een langere tijdschaal. Ik kan niks anders zeggen dat je voor alle drie de signature's een twee krijgt. Maar ik weet zeker dat na wat oefenen het verschil te merken zal zijn op tijds basis en dat je ooit een goeie graficus zal zijn. Nu echter moet je vooral leren, leren, leren en nog eens, leren. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik raad je aan meer tutorials te gaan volgen die erg basic zijn. Je zegt tutorials te hebben gevolgt maar daar zie ik vrij weinig in. Bekijk vaker www.deviantart.com en vul dan in Signature tutorials. Of ga naar www.good-tutorials.com en doe dan het zelfde want jou outcomes zijn echt te slecht. En in me andere topics ging je zeggen dat ik zogenaamd er geen verstand van zou hebben maar als ik nou je tweede sig neem : Dat is tekst, met een brush, en een render, waarvan de brush er overheen geschoten is wat er duidelijk uitziet als een niet-gehersteld ongelukje. Ik wil je niet afkraken, nee. Maar ik weet wel dat het sirieus wijzen op de punten voor jou ervaring beter zal zijn als je kijkt op een langere tijdschaal. Ik kan niks anders zeggen dat je voor alle drie de signature's een twee krijgt. Maar ik weet zeker dat na wat oefenen het verschil te merken zal zijn op tijds basis en dat je ooit een goeie graficus zal zijn. Nu echter moet je vooral leren, leren, leren en nog eens, leren. Nou , voor de laatste 2 heb ik geen tutorial gevolgd . En ik zou het liever houden op de tuts van deze site , en die van m'n tante . Ze geeft daar les in . Maar ja , ik moet oefenen ... En ik zei toch helemaal niet dat je geen ervaring had ? Ik vroeg of jij een outcome wou tonen ... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Je gaat al vooruit, ik zie langzaam maar zeker verbetering komen! Nummer 2 vindt ik persoonlijk heel leuk, maar ik vind wel dat je nog wat aan je texting skills moet werken. (Tip, je kunt door met de rechtermuisknop op de text-layer te klikken -> Blending Options -> Stroke een randje om je letters toevoegen). Bewerkt: 23 oktober 2009 door MrKooKie Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Je gaat al vooruit, ik zie langzaam maar zeker verbetering komen! Nummer 2 vindt ik persoonlijk heel leuk, maar ik vind wel dat je nog wat aan je texting skills moet werken. (Tip, je kunt door met de rechtermuisknop op de text-layer te klikken -> Blending Options -> Stroke een randje om je letters toevoegen). Bedoel je met nummer 2 die direct na Graphics collection ? Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Nah, deze: Echt ? Ik dacht juist dat die de lelijkste was . Natuurlijk met je het idee wel begrijpen ; iedereen denkt dat ik een fout gemaakt heb Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Nah, deze: Echt ? Ik dacht juist dat die de lelijkste was . Natuurlijk met je het idee wel begrijpen ; iedereen denkt dat ik een fout gemaakt heb Ik vindt hem wel leuk, hij is niet heel ingewikkeld, maar maakt toch een goede indruk met dat sneeuw achtige. Maar de tekst had iets beter gekunnen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Hoe doe je de tekst weg ? Hey MrKookie , zou jij een fototje/tekening/... aan mij willen geven , dan maak ik er iets mooi van . Waarom ? Omdat ik nu geen inspiratie heb , en ik eens zou willen zien wat anderen mooi vinden . Dit geld voor iedereen ! Screen verwijderd , was niet mooi . Ik ga nu een andere uploaden Ik denk dat ik me toch maar ga beperken tot sig's Bewerkt: 24 oktober 2009 door Dakendak Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Deze heb ik deze morgen gemaakt . Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Deze heb ik deze morgen gemaakt . Oef, kom je uit de toekomst dan? Reageren
Kloep Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Deze heb ik deze morgen gemaakt . Oef, kom je uit de toekomst dan? Moeilijk zeker, lezen? Ik vind hem niet mooi. Je tekst is lelijk, en past absoluut niet bij de sig. Links heb je enkel je render wat vervormt, en verder is het daar erg leeg. Je render zelf is slecht uitgeknipt, je ziet bijvoorbeeld aan de rechterkant nog een stukje over wat niet meer aan de auto verbonden is. Daarnaast zie je allemaal rare hoeken in je auto zitten, wat toch denk ik niet hoort. Probeer meer tijd te besteden aan het uitknippen van je renders, of neem kant en klare renders die al op internet staan. Hier en hier kun je mooie renders vinden. Daarnaast zou ik ook wat tutorials zoeken over tekst. Deze kun je genoeg vinden op GTAForum. Ook wat effecten zouden niet verkeerd zijn, die de linkerkant wat kunnen opvullen. Ik wens je veel succes in je verdere graphics-carriere! Bewerkt: 24 oktober 2009 door Kloep Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Deze heb ik deze morgen gemaakt . Oef, kom je uit de toekomst dan? Moeilijk zeker, lezen? Ik vind hem niet mooi. Je tekst is lelijk, en past absoluut niet bij de sig. Links heb je enkel je render wat vervormt, en verder is het daar erg leeg. Je render zelf is slecht uitgeknipt, je ziet bijvoorbeeld aan de rechterkant nog een stukje over wat niet meer aan de auto verbonden is. Daarnaast zie je allemaal rare hoeken in je auto zitten, wat toch denk ik niet hoort. Probeer meer tijd te besteden aan het uitknippen van je renders, of neem kant en klare renders die al op internet staan. Hier en hier kun je mooie renders vinden. Daarnaast zou ik ook wat tutorials zoeken over tekst. Deze kun je genoeg vinden op GTAForum. Ook wat effecten zouden niet verkeerd zijn, die de linkerkant wat kunnen opvullen. Ik wens je veel succes in je verdere graphics-carriere! Ok , bedankt . ik had nog nooit geknipd , dus... En op planet-renders staan bijna nooit kant-en-klare renders . Maar ja , ik vind hm ook niet mooi . De tekst had ik van een tutorial . Wat vind je trouwens van mijn andere ? EDITNieuwe : En voor zij die willen dat ik TuT's volg , vanmiddag krijg ik de boek van m'n tante , zij heeft daar les in gevolgd en gegeven ... Bewerkt: 24 oktober 2009 door Dakendak Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 En op planet-renders staan bijna nooit kant-en-klare renders Op PlantetRenders staan alleen maar kant-en-klare renders.. Kwestie van even registreren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.