Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Dit is mijn graphics collection . Ik ben beginner , dus hou hier een beetje rekening mee . Bedankt voor al jullie tutorials ! Scared in the dark ? Sneeuw-ligger Galactic soldier Racing car Is verwijderd wegens mislukking. Headshot Greenday versie 1: versie 2: Greenday Grenade Bewerkt: 3 november 2009 door Dakendak Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) (Eigenlijk mag er op de andere topics een slotje) EDIT: Galactic Soldier gewijzigd . Bewerkt: 23 oktober 2009 door Dakendak Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik raad je aan meer tutorials te gaan volgen die erg basic zijn. Je zegt tutorials te hebben gevolgt maar daar zie ik vrij weinig in. Bekijk vaker www.deviantart.com en vul dan in Signature tutorials. Of ga naar www.good-tutorials.com en doe dan het zelfde want jou outcomes zijn echt te slecht. En in me andere topics ging je zeggen dat ik zogenaamd er geen verstand van zou hebben maar als ik nou je tweede sig neem : Dat is tekst, met een brush, en een render, waarvan de brush er overheen geschoten is wat er duidelijk uitziet als een niet-gehersteld ongelukje. Ik wil je niet afkraken, nee. Maar ik weet wel dat het sirieus wijzen op de punten voor jou ervaring beter zal zijn als je kijkt op een langere tijdschaal. Ik kan niks anders zeggen dat je voor alle drie de signature's een twee krijgt. Maar ik weet zeker dat na wat oefenen het verschil te merken zal zijn op tijds basis en dat je ooit een goeie graficus zal zijn. Nu echter moet je vooral leren, leren, leren en nog eens, leren. Reageren