Jump to content

Graphics Collection

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok , bedankt . ik had nog nooit geknipd , dus... En op planet-renders staan bijna nooit kant-en-klare renders . Maar ja , ik vind hm ook niet mooi . De tekst had ik van een tutorial . Wat vind je trouwens van mijn andere ?

Er staan wel kant-en-klare renders, alleen je moet je wel registreren. Anders heb je inderdaad in de meeste gevallen een groene achtergrond. :puh:

154zmtx.jpg

Weer een erg makkelijke. Zwarte achtergrond met 2 renders. Daaroverheen heb je 1 enkele brush gedaan. Besteed meer tijd aan je signature's, want hier ben je ongeveer tien minuten aan kwijt geweest? Als je meer tijd besteed aan elk werkje, krijg je wel minder werkjes, maar dan zijn ze in ieder geval de moeite waard om te raten. Succes. ;)

Geplaatst:

Ok , bedankt . ik had nog nooit geknipd , dus... En op planet-renders staan bijna nooit kant-en-klare renders . Maar ja , ik vind hm ook niet mooi . De tekst had ik van een tutorial . Wat vind je trouwens van mijn andere ?

Er staan wel kant-en-klare renders, alleen je moet je wel registreren. Anders heb je inderdaad in de meeste gevallen een groene achtergrond. :puh:

154zmtx.jpg

Weer een erg makkelijke. Zwarte achtergrond met 2 renders. Daaroverheen heb je 1 enkele brush gedaan. Besteed meer tijd aan je signature's, want hier ben je ongeveer tien minuten aan kwijt geweest? Als je meer tijd besteed aan elk werkje, krijg je wel minder werkjes, maar dan zijn ze in ieder geval de moeite waard om te raten. Succes. ;)

Ik weet dat het gemakkelijk is . Ik ben nog alles aan het uitproberen . En , ik heb maar 1 tutorial gevolgd . Vanmiddag ga ik een echt werkje maken met een tutorial , maar dat zal dan echt een afbeelding zijn . (Dus geen sig's , maar die zal ik later fan wel maken) . Bv. een dolfijn dat precies echt uit een kader springt , etc.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

BUMP : Hier is een nieuwe , deze heb ik met de tutorial van Jesperkay gedaan :

Versie 1:2567on6.jpg

En omdat ik deze wat leeg vond :

Versie 2 : 15f20xg.jpg

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Nieuwe creatie : o6ffgo.jpg

persoonlijk vind ik hem goed gelukt , alleen vind ik de granaat wat lelijk uitgeknipt . Ik heb er bewust mijn naam niet bijgezet , omdat ik mij werk op de sigs zelf wil richten , en niet op de naam . Ik zou een 7/10 geven . En wat vinden jullie ervan ?

Geplaatst:

Dakendak, ik vind het leuk dat je zo bezig bent met PS, maar ik denk niet dat je al je werkjes meteen op het forum moet plaatsen. Als ik dat zou doen zou het hele forum in een deuk liggen van mijn skills die ik toen had. Iedereen is zo begonnen maar je post natuurlijk alleen maar je beste werkjes.

Probeer dus eerst wat meer tutorials te volgen. Neem bijvoorbeeld dit:

2567on6.jpg

Het had mooier kunnen worden door middel van de lege ruimte wat op te vullen met brushes of wat gesmudge. Nu oogt het heel leeg. Ook de tekst is aardig saai en zitten verder geen effecten op. Probeer eens de ''Blending Options'' (rechtermuisknop op de tekst-layer -> Blending Options) uit bij tekst. Klooi daar wat rond totdat je wat moois gevonden hebt.

Probeer verschillende fonts (lettertypes) uit. Deze is heel dik.

HIER kun je wat vinden over de Blending Options.

DEZE tutorial vond ik zelf wel handig om wat meer te weten te komen over het Blend Mode en het Liquify gedeelte.

Meer LIQUIFY

En DEZE vond ik ook wel leuk om een mooi effect te creëren.

Dit zijn wat makkelijkere sigs die goed te doen zijn.

Geplaatst:

Dakendak, ik vind het leuk dat je zo bezig bent met PS, maar ik denk niet dat je al je werkjes meteen op het forum moet plaatsen. Als ik dat zou doen zou het hele forum in een deuk liggen van mijn skills die ik toen had. Iedereen is zo begonnen maar je post natuurlijk alleen maar je beste werkjes.

Probeer dus eerst wat meer tutorials te volgen. Neem bijvoorbeeld dit:

2567on6.jpg

Het had mooier kunnen worden door middel van de lege ruimte wat op te vullen met brushes of wat gesmudge. Nu oogt het heel leeg. Ook de tekst is aardig saai en zitten verder geen effecten op. Probeer eens de ''Blending Options'' (rechtermuisknop op de tekst-layer -> Blending Options) uit bij tekst. Klooi daar wat rond totdat je wat moois gevonden hebt.

Probeer verschillende fonts (lettertypes) uit. Deze is heel dik.

DEZE tutorial vond ik zelf wel handig om wat meer te weten te komen over het Blend Mode en het Liquify gedeelte.

Meer LIQUIFY

Zoals ik al gezegd had richt ik me niet op de tekst . En ik post al m'n werkjes .... Dit zijn de enige die ik nog gemaakt heb .. Dus ...

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Meer LIQUIFY

Als ik mijn eerste werk erop zou zetten jongen :7

Nu weet ik dat mijn signature nu ( MW2 ) ook niet bepaald mooi is , maar die had ik snel in elkaar geknutseld omdat Lantyz mijn vorige signature had verwijderd :duh:

Bewerkt: door woveriene
Geplaatst:

Sorry hoor, maar doe echt meer effects in je signatures.

Ik vind niet super. Ik hoop dat je er iets mee doet.

Het is mijn mening. Dit moet niet zeggen dat mijn werkjes top zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...