Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Rockstargames heeft weer niet stil gezeten en er zijn een aantal nieuwe dingen voor Rockstar Social. Bron: http://socialclub.rockstargames.com/games/cw/downloads.html Allereerst zijn er voor al onze vouwexperts nieuwe 'papercraft models'. Dit houdt in een Infernus, de Noodle wagen, een taxi, de Stallion, een draak, een politie auto, een micro-smg, een normale smg en nog een Patriot. Bron: http://socialclub.rockstargames.com/games/cw/guidemap.html Er is ook een nieuwe guide map beschikbaar, nu kan je veel meer stats zien. Zoals de cameras die je hebt vernietigd, drugs dealers die je hebt gevonden en Unique Stunt Jumps. Als je alle cameras hebt vernietigd schijnt er een beloning te zijn, wat weet ik niet, want ik heb nog niet gesynced. Bron: https://socialclub.rockstargames.com/games/cw/duckhunt.html En het laatste, maar ook meteen het leukste. Je kunt de Bulletproof patriot unlocken! Er is een nieuwe minigame op de website beschikbaar waarbij je in de keuken moet werken. 'Peking Duck Hunt' heet het en je moet pancakes maken, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar. Je moet je ingrediënten uit de lucht schieten, dat moet op een exacte volgorde en er zitten ook nog honden tussendoor. De ingrediënten vliegen ook nog eens in het rond en als je de verkeerde uit de lucht schiet moet je weer opnieuw. Als het je dan eindelijk gelukt is moet je de pancake ook nog eens in de goede lijn draaien, en als dat 3x mislukt heb je gefaald. Als je 5 pancakes hebt gedraaid is de Bulletproof Patriot beschikbaar. // - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - \\ || - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Update1 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - || \\ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - // Ik heb mijn stats even gesynced en ik ben er nu achter wat de beloning is voor de honderd security cameras. Je krijgt er een nieuwe dealer bij genaamd Sean. Hij schijnt geweldige aanbiedingen te hebben. Ik kan hem niet vinden ingame, evenals de patriot die ik ook al heb unlocked. Het lijkt wel alsof ze niet overkomen op mijn ds. // - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - \\ || - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Update2 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - || \\ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - // Na wat in het rond syncen is het me gelukt en ik ben nu alles aan het bekijken. Sean verkoopt alle soorten drugs die er zijn voor de helft van de market value. Bovendien spawnt er een Speeder bij hem in de buurt die op slot staat. Ook opvallend aan deze dealer is dat zijn tas meerdere malen per dag gevuld is, en niet alleen 's nachts om 0:00 uur weer wordt bijgevuld. Hij is hier te vinden. Helaas is bij mij de patriot nog steeds niet beschikbaar. Bewerkt: 23 oktober 2009 door Bierbuikje Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Rockstargames heeft weer niet stil gezeten en er zijn een aantal nieuwe dingen voor Rockstar Social. Bron: http://socialclub.rockstargames.com/games/cw/downloads.html Allereerst zijn er voor al onze vouwexperts nieuwe 'papercraft models'. Dit houdt in een Infernus, de Noodle wagen, een taxi, de Stallion, een draak, een politie auto, een micro-smg, een normale smg en nog een Patriot. Bron: http://socialclub.rockstargames.com/games/cw/guidemap.html Er is ook een nieuwe guide map beschikbaar, nu kan je veel meer stats zien. Zoals de cameras die je hebt vernietigd, drugs dealers die je hebt gevonden en Unique Stunt Jumps. Als je alle cameras hebt vernietigd schijnt er een beloning te zijn, wat weet ik niet, want ik heb nog niet gesynced. Bron: https://socialclub.rockstargames.com/games/cw/duckhunt.html En het laatste, maar ook meteen het leukste. Je kunt de Bulletproof patriot unlocken! Er is een nieuwe minigame op de website beschikbaar waarbij je in de keuken moet werken. 'Peking Duck Hunt' heet het en je moet pancakes maken, maar dat gaat natuurlijk niet zomaar. Je moet je ingrediënten uit de lucht schieten, dat moet op een exacte volgorde en er zitten ook nog honden tussendoor. De ingrediënten vliegen ook nog eens in het rond en als je de verkeerde uit de lucht schiet moet je weer opnieuw. Als het je dan eindelijk gelukt is moet je de pancake ook nog eens in de goede lijn draaien, en als dat 3x mislukt heb je gefaald. Als je 5 pancakes hebt gedraaid is de Bulletproof Patriot beschikbaar. Bierbuikje , goed zo . Zoals altijd weer geef je het nieuws (positief!) Doe zo voort ! (Heb je GTA op de PSP ?) Reageren
DingKing Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Mooi werk. Ziet er allemaal goed uit. Misschien moet ik dan toch overwegen om hem OOK voor de psp te kopen... Goed speurwerk Bierbuikje! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Bierbuikje , goed zo . Zoals altijd weer geef je het nieuws (positief!) Doe zo voort ! (Heb je GTA op de PSP ?) Nee, ik heb op de nintendo, want daar zitten de games op die ik leuk vind. Mooi werk. Ziet er allemaal goed uit. Misschien moet ik dan toch overwegen om hem OOK voor de psp te kopen... Goed speurwerk Bierbuikje! Het is ook voor de nintendo, alles wat in de hoofdpost staat. Bewerkt: 23 oktober 2009 door Bierbuikje Reageren
ViceCityFM Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Whaha Peking Duck Hunt Lacht Mao Zedong je dan uit ofzo? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Whaha Peking Duck Hunt Lacht Mao Zedong je dan uit ofzo? Nee, maar er schreeuwt wel iets naar je als je iets fout doet. Ik heb mijn stats even gesynced en ik ben er nu achter wat de beloning is voor de honderd security cameras. Je krijgt er een nieuwe dealer bij genaamd Sean. Hij schijnt geweldige aanbiedingen te hebben. Ik kan hem niet vinden ingame, evenals de patriot die ik ook al heb unlocked. Het lijkt wel alsof ze niet overkomen op mijn ds. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Nog wat opvallende dingen aan de extra dealer. Hij verkoopt voor de helft van de 'market value'. Er spawnt een 'Speeder' in de buurt die op slot staat. Waarschijnlijk gebeurt daar nog wat mee, want zoiets is er niet voor niets. Zijn tas wordt meerdere malen per dag gevuld, in plaats van 1x per dag (0:00). Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hmm, ik heb even lekker 5 pancakes in elkaar geflanst, maar na het syncen krijg ik geen Patriot/geld. Na 2x syncen staat op de pagina geen geld maar wel Patriot, terwijl ik geen geld ontvangen heb en de Patriot nog steeds unavailable is Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hmm, ik heb even lekker 5 pancakes in elkaar geflanst, maar na het syncen krijg ik geen Patriot/geld. Na 2x syncen staat op de pagina geen geld maar wel Patriot, terwijl ik geen geld ontvangen heb en de Patriot nog steeds unavailable is Ik heb precies hetzelfde probleem. Reageren
Tim-Dirks Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 lukt bij mij ook niet 6 pancakes rolled en geen patriot Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Waarschijnlijk is Rockstar er nog aan bezig en , zullen ze dit probleem oplossen . Of misschien verwachtten ze niet dat jullie het vandaag al konden uitspelen . Of misschien is het alleen voor de PSP . Staat er bij waar je hem kan vinden ? (In LC?) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Waarschijnlijk is Rockstar er nog aan bezig en , zullen ze dit probleem oplossen . Of misschien verwachtten ze niet dat jullie het vandaag al konden uitspelen . Of misschien is het alleen voor de PSP . Staat er bij waar je hem kan vinden ? (In LC?) De BP patriot is in BAOBO bij de auto merchant. 'Currently unavailable.' Maar het moet wel voor de nintendo kunnen, want ik heb die dealer er ook al in. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb het nog eens gedaan, geld gewoon gekregen, geen Patriot. DS komt zeker weten, als je het spel gaat spelen kan je rechtsboven wisselen tussen DS en PSP. Opvallend feit is dat de PSP gamers beter zijn. Is het misschien makkelijker om geld te krijgen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.