paul007 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Hoi iedereen! Ik heb een klein vraagje! Heb je in Word 2007 ook een gum? Ik heb namelijk een bepaalde opmaak voor het voorkantje alleen vind ik een bepaalde lijn die er doorheen gaat niet mooi, dit wil ik dus weghalen zonder meteen heel de opmaak te verwijderen. Met een gum bedoel ik net zo'n gum als bijvoorbeeld bij Paint. Iemand die mij kan helpen? Cheers paul007 Bewerkt: 23 oktober 2009 door paul007 Reageren
DJRobin Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Je hebt er als het goed is geen gum inzitten. Je kan wel zoeken voor een plugin. Reageren
paul007 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Je hebt er als het goed is geen gum inzitten. Je kan wel zoeken voor een plugin. Oké bedankt voor je reactie. Ik ga dan toch maar voor een andere opmaak. Reageren
DJRobin Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Je kan ook andere opmaken downloaden vanuit Office, is beter dan die saaie dingen die daar staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.