TnT Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hoi. Ik heb net SA gekocht. Dus ik be nog niet zo ver. Want als ik de eerste missie heb gedaan komt er geen ding te staan op mijn rader voor mijn volgende missie wie weet hoe ik dat kan oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M!ke Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Je moet naar CJ's huis gaan en daar naar binnen gaan. Een keer opslaan en er staat een missie op het kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TnT Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 :S weet niet waar CJ huis is staat niet op kaartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hier heb je het huis van CJ. Klik voor vergroting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het huis van CJ staat in-game ook aangegeven met een Floppydisc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.