NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Ik zag wat creaties van Dakendak, en ik weet niet wat het met me deed maar het gaf me weer de zin om wat te gaan photoshoppen. Ik heb het vrij simpel gehouden door alleen wat brushes en wat adjustment-layers te gebruiken, alleen bij inblenden heb ik smudging toegepast, verder niet. Maarja dit is hem: V2: Rates & Tips please Bewerkt: 23 oktober 2009 door Zamg0d1 Reageren
Exoit Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind hem heel mooi geworden, lekker simpel maar toch erg strak! Ik vind de brush/texture over de render niet zo mooi. Voor de rest vind ik het een zeer geslaagde sig, wat ik ook goed vind en dat viel me direct op dat je beide kanten donker hebt in plaats van 1 kant licht 1 kant donker. Dat is iets wat je de laatste tijd teveel ziet. Al met al een zeer geslaagde sig 8/10 Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind hem heel mooi geworden, lekker simpel maar toch erg strak! Ik vind de brush/texture over de render niet zo mooi. Voor de rest vind ik het een zeer geslaagde sig, wat ik ook goed vind en dat viel me direct op dat je beide kanten donker hebt in plaats van 1 kant licht 1 kant donker. Dat is iets wat je de laatste tijd teveel ziet. Al met al een zeer geslaagde sig 8/10 Nou , ik ben het totaal met je eens , maar ik geef een 9/10 @Bierbuikje:Ben ik da zo inspiratievol ? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind hem heel mooi geworden, lekker simpel maar toch erg strak! Ik vind de brush/texture over de render niet zo mooi. Voor de rest vind ik het een zeer geslaagde sig, wat ik ook goed vind en dat viel me direct op dat je beide kanten donker hebt in plaats van 1 kant licht 1 kant donker. Dat is iets wat je de laatste tijd teveel ziet. Al met al een zeer geslaagde sig 8/10 Nou , ik ben het totaal met je eens , maar ik geef een 9/10 @Bierbuikje:Ben ik da zo inspiratievol ? Ik ben niet Bierbuikje Maar ik zag je werken en dat deed me aan mijn begin denken, toen ik ook nog altijd die zwarte background had van renders, en toen kreeg ik zin om weer eens met lekker ouderwetse technieken aan de gang te gaan Reageren
Exoit Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind hem heel mooi geworden, lekker simpel maar toch erg strak! Ik vind de brush/texture over de render niet zo mooi. Voor de rest vind ik het een zeer geslaagde sig, wat ik ook goed vind en dat viel me direct op dat je beide kanten donker hebt in plaats van 1 kant licht 1 kant donker. Dat is iets wat je de laatste tijd teveel ziet. Al met al een zeer geslaagde sig 8/10 Nou , ik ben het totaal met je eens , maar ik geef een 9/10 @Bierbuikje:Ben ik da zo inspiratievol ? Hij heet Zamg0d1, niet Bierbuikje Reageren
Dakendak Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind hem heel mooi geworden, lekker simpel maar toch erg strak! Ik vind de brush/texture over de render niet zo mooi. Voor de rest vind ik het een zeer geslaagde sig, wat ik ook goed vind en dat viel me direct op dat je beide kanten donker hebt in plaats van 1 kant licht 1 kant donker. Dat is iets wat je de laatste tijd teveel ziet. Al met al een zeer geslaagde sig 8/10 Nou , ik ben het totaal met je eens , maar ik geef een 9/10 @Zamgod:Ben ik da zo inspiratievol ? Nou , sorry , maar die B deed me aan Bierbuikje denken . Bewerkt: 23 oktober 2009 door Dakendak Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik ben niet zo enthousiast over de signature. De render gaat teveel in de achtergrond mee. Het mag er heus wel uitsteken. Het lijkt net alsof je de Fill laag hebt gezet, dat geeft hier geen mooi effect. Probeer eens wat met C4D Renders te doen, of met Blurs, want dat kunnen best wel wat vette effecten geven. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik ben niet zo enthousiast over de signature. De render gaat teveel in de achtergrond mee. Het mag er heus wel uitsteken. Het lijkt net alsof je de Fill laag hebt gezet, dat geeft hier geen mooi effect. Probeer eens wat met C4D Renders te doen, of met Blurs, want dat kunnen best wel wat vette effecten geven. Ik heb met een blur van de render een toch best mooi effect gemaakt, de render in originele grootte bovenaan zetten, en dan blurren, helemaal duplicaten en over de hele sig verspreiden, in één layer zetten, Color Dodge en op de goede locatie in de layers zetten: Reageren
.NightFlower Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik vind ze allebei wel aardig goed gelukt. Alleen hebben ze ook allebei een min puntje, zoals andere ook al vermelden. V1 de achtergrond is goed gelukt het effect is wat ruig achtig en dat vind ik wel passen bij de render. Alleen is het inderdaad jammer dat de brush(?) wat over de render heen gaat. Je wilt duidelijk de render bij de achtergrond betrekken, maar hij mag best wel zichtbaar zijn nu is het onduidelijk. Verder past de render kwa kleur al bij de achtergrond dus daar hoef je in principe niet altijd zoveel nog aan te doen vind ik. Bij V2 vind ik de render goed naar voren komen, door de belichting Alleen vind ik de belichting wel wat aan de felle kant.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.