Jump to content

FSX Enorme Lagg

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb al een tijdje het spel Flight Simulator X, nou zit ik wel met een probleem die lijk Steeds erger te worden.

De FPS limit wordt steeds lager en het spel dus ook veel slomer, zo sloom dat ik het niet eens meer redelijk kan spelen.

Mijn PC specs:

- 3gb Ram

- Dual Core 2.7GHz

- Nvidea Geforce 9800GT, 1gb

- 64 bits, XP

wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen ?

PS: de settings ingame zijn ook erg laag, ik heb geen eens gekozen voor enige gebouwen op de scenery.

Geplaatst:

Hallo!

Ik heb al een tijdje het spel Flight Simulator X, nou zit ik wel met een probleem die lijk Steeds erger te worden.

De FPS limit wordt steeds lager en het spel dus ook veel slomer, zo sloom dat ik het niet eens meer redelijk kan spelen.

Mijn PC specs:

- 3gb Ram

- Dual Core 2.7GHz

- 64 bits, XP

PS: de settings ingame zijn ook erg laag, ik heb geen eens gekozen voor enige gebouwen op de scenery.

Hmm dat heb ik dus ook, maar eigenlijk alleen met een geavanceerd vliegtuig (bij de UltraLight heb ik totaal geen lag) en bij een mod die ik gekocht heb (F16) heb ik dat heel erg evenals bij de 747.

Misschien moet je even je settings op het allerlaagst zetten (hielp bij mij niet).

Geplaatst:

Hallo!

Mijn PC specs:

- 3gb Ram

- Dual Core 2.7GHz

- 64 bits, XP

Misschien moet je even je settings op het allerlaagst zetten (hielp bij mij niet).

Raad het hem dan ook niet aan, misschien moet je even de nieuwste driver voor je videokaart downloaden op Nvidia.com of installeer het spel opnieuw.

Geplaatst: (bewerkt)

Raad het hem dan ook niet aan, misschien moet je even de nieuwste driver voor je videokaart downloaden op Nvidia.com of installeer het spel opnieuw.

Hoezo? Misschien werkt het bij hem wel, je weet maar nooit. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat hij niet raar moet opkijken als het niet lukt.

Bewerkt: door JayKay
Geplaatst:

Hoezo? Misschien werkt het bij hem wel, je weet maar nooit. Ik wil er alleen maar mee zeggen dat hij niet raar moet opkijken als het niet lukt.

Heb dus ff nagekeken, omdat ik de Captain Sim mod had gekocht, kreeg ik ENORME lagg.. in alle andere vliegtuigen zoals de 747 heb ik een normale framerate... lekker smooth ^^

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb Nvidia Geforce 9300GE.

Maar zet je FPS op Unlimited.

Dan laggt hij veel minder als je em lockt op 20.

Maar ik wil em locken op 90FPS

Hoe lock je zo iets?

Bij het begin was hij gelockt op 20FPS.

Hoe je je FPS Verhoogt?

Ga naar Settings > Cuztomize

Dan zie je van zelf Scenery en zet em up jou gewenste aantal fps.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...