Kryziek Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Ziet er echt goed uit man! Mischien kun je de tekst iets meer inblenden. Maar voor je 1e keer is dit echt top man! 8/10 Mischien is een border ookw el mooi Reageren
Deluxo Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Zoals ik al zei, ik ben een dummie. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Voor de eerste keer is het goed, blend de render in en blur hem. Pak een Soft Brush van 200px en brush wat aan de buitenkant, de mensen dat je je echt op de render hebt gericht. Download wat textures of add me op MSN voor textures, maak het dus niet te druk rondom je render. De tekst is nogal standaard, download een font van DaFont.com die bij de render past. En om het net een beetje extra te geven; plaats een HD line. Dat geeft een filmgevoel, en pak een groter document. Oja, sla hem op als .jpg Voor de eerste keer is het niet slecht! Reageren
ditmar154 Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 jah man deze is wel netjes ik moet zelf maar ook weer eens me skills gaan tweaken XD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2009 Oja, sla hem op als .jpgWat een onzin, PNG geeft veel betere kwaliteit dan JPG, JPG is makkelijk als je het als sig wilt gaan gebruiken, en een sig kan ook PNG-8 hebben en dan is ie meestal ook onder de 100KB, dus dat Deluxo JPG moet gebruiken is onzin... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.