Jump to content

camera standpunt bug? ps3


danny75

Recommended Posts

hoi

ik ben sinds gister ook eigenaar van gta4 op de ps3.

ik weet niet waar ik me vraag moet posten en ik heb er ook nergens wat over gelezen.

erg groot forum BTW.

maar wat mij dus stoord is het camera standpunt (links) achter de auto.

het zit een beetje schuin in de dooie hoek van de auto.

is er ook een manier om hem recht achter de auto te laten zitten?

of is het echt een bug ofzo?

of zijn het beeld instellingen?(die ik niet kan vinden)

hij heeft wel een update gedaan naar 1.04 of zo iets!

en heb er wel een 100% savegame opgezet,maar dat zou er niks mee te maken moeten hebben toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon het nieuwe standpunt in GTA IV. De camera staat nu niet meer achter de auto, maar achter de bestuurder. Dit is gewoon even wennen, dus speel een paar weken GTA IV en je merkt het niet meer. ;)

vaag!!

ik heb hem al eerder uitgespeeld vorig jaar en ook nog op de pc gehad,.....het eerste wat me dit keer op viel bij het instappen van een auto was die cam.

die ik hoogst irritant vond.

maarja!!,....loop ik in iedergeval niet meer naar een oplossing te zoeken.

enorm bedankt xD

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, wacht eens even. Ik heb je verkeerd begrepen denk ik. :puh: Je kan het camerastandpunt ook veranderen door op V[PC] of SELECT[PS3] te drukken.

als je het camerapunt van achteren wil word het alleen kleiner of groter..

wat ik soms doe is dat ik met mijn right trigger het beeld een beetje hou zoals ik het fijn vind dat werkt voor mij tog wel prima

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb trouwens wel een camera probleem, maar het komt zelden voor. als je bochten neemt gaat de camera na de bocht terug op de originele plek. bij deze bug niet, hij blijft na de bocht de hele tijd zo staan. om het goed te omschrijven, het camerastandpunt blijft de auto volgen, maar steeds uit dezelfde windrichting. erg lastig als je online raced. maar je kan wel de hele tijd de cam nog handmatig bewegen. Nog iemand meegemaakt?

ps: op pc en legaal!

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb trouwens wel een camera probleem, maar het komt zelden voor. als je bochten neemt gaat de camera na de bocht terug op de originele plek. bij deze bug niet, hij blijft na de bocht de hele tijd zo staan. om het goed te omschrijven, het camerastandpunt blijft de auto volgen, maar steeds uit dezelfde windrichting. erg lastig als je online raced. maar je kan wel de hele tijd de cam nog handmatig bewegen. Nog iemand meegemaakt?

ps: op pc en legaal!

heb je niet iets verkeerd staan in jou instellingen waardoor dit eventueel zou kunnen komen mischien zou je dat even kunnen controleren anders zou ik het ook niet weten sorry

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb trouwens wel een camera probleem, maar het komt zelden voor. als je bochten neemt gaat de camera na de bocht terug op de originele plek. bij deze bug niet, hij blijft na de bocht de hele tijd zo staan. om het goed te omschrijven, het camerastandpunt blijft de auto volgen, maar steeds uit dezelfde windrichting. erg lastig als je online raced. maar je kan wel de hele tijd de cam nog handmatig bewegen. Nog iemand meegemaakt?

ps: op pc en legaal!

heb je niet iets verkeerd staan in jou instellingen waardoor dit eventueel zou kunnen komen mischien zou je dat even kunnen controleren anders zou ik het ook niet weten sorry

neen, het komt echt zelden voor, om te zeggen, minder dan 1% ofzo van alle tijd dat ik gta IV speel. het voelt ook echt alsof de camera stuk is vind ik. spelletje opnieuw laden en alles is ok

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...