onewholovesmeat Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het spel is uiteraard net nieuw en terwijl ik speel komt er vaak zon error tevoorschijn waardoor ik niet meer verder kan spelen. vaak aan het einde van een missie ook nog, heel frustrerend dus! ik word er eigenlijk helemaal gek van en heb vandaag het spel geruild voor een andere kopie van SA. zoals verwacht nog steeds hetzelfde verschrikkelijke probleem. het kan natuurlijk niet aan de disc liggen die gewoon schoon is. het gebeurt niet met andere spellen dus ik ben echt ten einde raad, want de xbox schoonmaken ofzo zal ook geen zin hebben. ik heb nu wel een klein vermoeden wat het probleem kan zijn. ik heb namelijk de oudere xbox versie, uit 2002 die waarschijnlijk zon Thompson reader heeft, de slechtste schijnt. de versie daarna had een philips en die daarna, de nieuwste dus, heeft een samsung die perfect schijnt te functioneren. ik heb xbox gebeld maar die zeiden dat dat niet het probleem zou kunnen zijn, maar wat dan wel het probleem was zeiden ze ook niet. alleen dat ik hem op moest sturen en tegen betaling van 110 euro (!!!!) een reparatie kon krijgen. ik denk dus dat het wel degelijk aan de reader ligt die waarschijnlijk gewoon niet goed compatible is met gta SA? eigenlijk hoop ik niet dat het laatste waar is want dat zou behoorlijk kut zijn! tips, suggesties?? omruilen van het spel voor een andere zit er ook al niet meer in, dus wat te doen met mijn xbox? ik hoop dat iemand een goed advies voor mij heeft behalve het stoppen met schrijven van hele lange topics hehe maar ik hoop dat het in ieder geval duidelijk is.. het spel is in principe gewoon onspeelbaar zo. thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.