Cylas Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 hoi ik heb net gta 4 gekocht en geinstaleert. als ik gta opstart gaat dat allemaal goed. ik kom bij het menu en klik op start. dan krijg ik een paar plaatjes te zien en daarna wordt het scherm zwart en staat er rechts onder Loading later staat er The cousin Bellic en dan slaat de computer af. ik heb al geprobeerd een patch te installeren (weet alleen niet of dat wel goed gegaan is) de systeen eisen zijn verder goed maar ik heb wel windows 7. Hopelijk weet iemand wat het probleem is en wat ik er tegen kan doen. Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar voldoet jouw PC Wel aan de eisen? Post ze anders hier. @Hieronder: Kan je ze toch anders eens posten? Ik weet er niet zo veel vanaf maar andere op het forum wel, die kunnen je dan beter helpen. Bewerkt: 23 oktober 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 ja dat weet ik heel zeker Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 Wat bedoel je met de computer slaat af? Gaat ie gewoon rebooten of gewoon uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) hij stopt er gewoon mee en na een paar seconde start ie weer opnieuw op cylas Bewerkt: 24 oktober 2009 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hij stopt er gewoon mee en na een paar seconde start ie weer opnieuw op cylas heb je een mod geinstalleerd? Het kan ook zijn dat er onderdelen van jouw pc stuk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 nee ik heb geen mod geinstaleert maar als ik het spel op start komt er wel een soort kladblok tevoorschijn met als titel gta 4 en nog wat en voor dat het spel afsluit hoor ik ook nog een beetje muziek. CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Ehm is het niet beter als je Windows XP installeert volgens mij werkt Gta IV daar tog het beste op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik denk dat het niet aan gta 4 ligt want ik heb net ook Civilization 4 geinstaleert en als ik dat ga spelen sluit ie ook zomaar af. misschien ligt het aan windows 7 misschien aan de computer. Cyas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) ik gebruik gta IV op windows 7 en daar werkt hij goed op dus windows 7 zal het niet aan kunnen liggen Bewerkt: 24 oktober 2009 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Vertel even wat je systeemspecificaties zijn, misschien klopt er toch iets niet. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 of misschien teveel werkgeheugen of processorverbruik? of een geïnfecteerd bestand (door virus ofzo) in de gta folder? even scannen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 ik denk zelf dat dit een gevalletje pc oververhit is, of er zit een fout in je windows 7. Probeer hem ook eens als admin uit te voeren(rechter muisknop>als administrator uitvoeren.) dat kan ook het probleem zijn, het niet als admin uitvoeren lijkt in 7 meer problemen te veroorzaken dan in vista. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 of misschien teveel werkgeheugen of processorverbruik? of een geïnfecteerd bestand (door virus ofzo) in de gta folder? even scannen. Je kan toch nooit te veel werkgeheugen hebben want ik heb iets van 8 Gb of zelfs iets meer en de procesor is i7 2.63 GHz of zo iets misschien een virus maar wel vreemd dat het dan bij 2 games is ik denk zelf dat dit een gevalletje pc oververhit is, of er zit een fout in je windows 7. Probeer hem ook eens als admin uit te voeren(rechter muisknop>als administrator uitvoeren.) dat kan ook het probleem zijn, het niet als admin uitvoeren lijkt in 7 meer problemen te veroorzaken dan in vista. ik heb 2 koelers een fout in windows 7 zou kunnen en waar voer je admin uit op het bureaublad? Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 Rechtermuisknop op GTA IV en dan Uitvoeren als administrator. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.