Jump to content

gta en de computer sluiten af


Cylas

Recommended Posts

hoi

ik heb net gta 4 gekocht en geinstaleert. als ik gta opstart gaat dat allemaal goed. ik kom bij het menu en klik op start. dan krijg ik een paar plaatjes te zien en daarna wordt het scherm zwart en staat er rechts onder Loading later staat er The cousin Bellic en dan slaat de computer af.

ik heb al geprobeerd een patch te installeren (weet alleen niet of dat wel goed gegaan is) de systeen eisen zijn verder goed maar ik heb wel windows 7.

Hopelijk weet iemand wat het probleem is en wat ik er tegen kan doen.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cylas

    23

  • wesley123

    7

  • Galiorix

    4

  • Djmaddox

    3

Ik weet het niet zeker, maar voldoet jouw PC Wel aan de eisen?

Post ze anders hier.

@Hieronder: Kan je ze toch anders eens posten? Ik weet er niet zo veel vanaf maar andere op het forum wel, die kunnen je dan beter helpen.

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

nee ik heb geen mod geinstaleert maar als ik het spel op start komt er wel een soort kladblok tevoorschijn met als titel gta 4 en nog wat

en voor dat het spel afsluit hoor ik ook nog een beetje muziek.

CYlas

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk zelf dat dit een gevalletje pc oververhit is, of er zit een fout in je windows 7.

Probeer hem ook eens als admin uit te voeren(rechter muisknop>als administrator uitvoeren.) dat kan ook het probleem zijn, het niet als admin uitvoeren lijkt in 7 meer problemen te veroorzaken dan in vista.

Link to comment
Delen op andere websites

of misschien teveel werkgeheugen of processorverbruik?

of een geïnfecteerd bestand (door virus ofzo) in de gta folder? even scannen.

Je kan toch nooit te veel werkgeheugen hebben want ik heb iets van 8 Gb of zelfs iets meer en de procesor is i7 2.63 GHz of zo iets misschien een virus maar wel vreemd dat het dan bij 2 games is

ik denk zelf dat dit een gevalletje pc oververhit is, of er zit een fout in je windows 7.

Probeer hem ook eens als admin uit te voeren(rechter muisknop>als administrator uitvoeren.) dat kan ook het probleem zijn, het niet als admin uitvoeren lijkt in 7 meer problemen te veroorzaken dan in vista.

ik heb 2 koelers een fout in windows 7 zou kunnen en waar voer je admin uit op het bureaublad?

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...