Jump to content

gta en de computer sluiten af


Cylas

Recommended Posts

Zoals iedereen vraagt, we willen graag je pc specificaties weten. Als je wilt dat we je verder helpen willen we eerst weten of je pc wel goed genoeg is om gta iv te kunnen runnen.

Is je pc wel goed genoeg, dan zullen we een andere oplossing moeten vinden :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cylas

    23

  • wesley123

    7

  • Galiorix

    4

  • Djmaddox

    3

videokaart : Gforce GTX 295

processor : i7 2.63 GHz

intern geheugen : 8 gb

extern geheugen: 1 tb

Windows 7

ik gebruik ook een x- box 360 gamepad

mocht je nog iets moeten weten zeg even wat

Cylas

ps ga gta nu eerst even opnieuw er op zetten

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net civilization 4 administrator gemaakt en dan doet ie dat maar als ik dat doe bij civilization 4 beyond the sword doet ie dat niet en sluit de computer als nog af ik hoop dat het bij gta 4 wel lukt maar kan iemand mij even uitleggen waarom het bij het ene spel wel lukt en bij het andere spel niet. als ik gta 4 administrator wil maken start het spel op en gebeurt er verder niks met administrator. en hoe instaleer ik een update?

Cylas

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

laat je temperaturen eens zien van je pc met siw of iets dergelijks, doe dit dan voor idle(niks doen/internetten) en als je de game start.

Doe ook eens een stress test met orthos(en dan niet 5 minuten, maar 2 uur of zelfs langer) als hij dan uitvalt is je processor gewoon niet stabiel of werkt je geheuge niet goed.

probeer het ook eens met maar 1 ram latje erin, als hij het dan wel doet haal je die eruit en doe je de volgende erin enzovoort, totdat je ze allemaal hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de overbuurman even vraag om dat te doen want zoveel begrijp ik niet van die dingen

Toch denk ik niet dat het aan de temperatuur ligt wat ik heb 2 koelers

Cylas

je kunt het toch op zijn minst proberen? zoveel mogelijk uitsluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben net even weg geweest en toen ik terug kwam was de computer weer op nieuw opgestart (er was z'n schermpje waar op stond windows normaal opstarten en nog wat andere keuzes) ik had alleen maar internet aan staan dacht ik misschien is er iets anders opgestart of zo ga nu even de computer aan laten staan met internet en om de 5 minuten terug komen en kijken wat er gebeurt.

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

zo he, het probleem word alsmaar duidelijker, hij word gewoon te warm waarom zou hij anders uitvallen?

laat je temperaturen eens zien van je pc met siw of iets dergelijks, doe dit dan voor idle(niks doen/internetten) en als je de game start.

Doe ook eens een stress test met orthos(en dan niet 5 minuten, maar 2 uur of zelfs langer) als hij dan uitvalt is je processor gewoon niet stabiel of werkt je geheuge niet goed.

probeer het ook eens met maar 1 ram latje erin, als hij het dan wel doet haal je die eruit en doe je de volgende erin enzovoort, totdat je ze allemaal hebt gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

zo he, het probleem word alsmaar duidelijker, hij word gewoon te warm waarom zou hij anders uitvallen?

Nogmaals ik denk dat dat niet het probleem is ik heb namelijk 2 KOELERS maar alles is mogelijk

En ik begrijp niet helemaal hoe je nou die temperaturen meet moet ik daar een programmatje voor hebben of moet ik een thermometer bij de kast houden

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals ik denk dat dat niet het probleem is ik heb namelijk 2 KOELERS maar alles is mogelijk

En ik begrijp niet helemaal hoe je nou die temperaturen meet moet ik daar een programmatje voor hebben of moet ik een thermometer bij de kast houden

Cylas

DOE HET NOU GEWOON!

Ik heb ook 3 koelers en mijn processor word toch ook 90 graden als ik IV speel? Dus om het zeker te weten ga jij nu even SIW downloaden en een screenshot maken en die screenshot uploaden en die screenshot hier posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb net dat programma gedownload (de virusscanner zag het als een gevaar aan) en gekeken wat de temperaturen waren

dit waren de temperaturen terwijl ik niets aan het doen was, aan het internetten en op het hoofdmenu van GTA 4 (verder ging ik niet wat dan slaat de computer weer af)

Cylas

zijn er eigenlijk programmaatjes waarmee je je koeler meer kan laten draaien zodat het in de kast koeler wordt misschien wil dat werken

en gta wil nog steeds geen administrator zijn

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

zijn die pics van als het spel laad? dat betwijfel ik namelijk .

Voer eens een stress test uit met orthos en post dan als hij een kwartiertje, een half uur en een uur bezig is eens de temperaturen, als hij 1 van deze punten niet haalt en hij valt uit is hij niet stabiel of wordt hij te warm, wat dan aan de eerste screen al te zien moet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn die pics van als het spel laad? dat betwijfel ik namelijk .

Nee de eerste is als ie niks aan het doen is de tweede op het hoofdmenu van gta en de derde op een pagina van gtaforum

ik ga die test doen en kijken wat het resultaat is (dat programma moet je toch downloaden neem ik aan)

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Voer eens een stress test uit met orthos en post dan als hij een kwartiertje, een half uur en een uur bezig is eens de temperaturen, als hij 1 van deze punten niet haalt en hij valt uit is hij niet stabiel of wordt hij te warm, wat dan aan de eerste screen al te zien moet zijn.

Moet ik tijdens die test dingen doen of moet ik alles uit zetten en om het kwartier terug komen

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...