Jump to content

Stevies Car Theft


Luzhin2.4

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb de missie's Smackdown en No.1 gedaan, maar ik kan Stevie's Car Theft nog niet doen. Is er nog meer dat je moet doen? (Ik heb al een poos gewacht op het telefoontje van Brucie maar er gebeurt niks)

Link to comment
Delen op andere websites

Brucie zou moeten bellen als je de missies Smackdown en No.1 hebt voltooid. Ik weet niet hoelang jij op zijn telefoontje hebt gewacht maar als ik jou was zou ik gewoon een paar keer saven en op een gegeven moment zal Brucie uiteindelijk toch bellen. Laat je anders ook een paar keer doodgaan of arresteren als je de tijd wilt versnellen, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik heb nu 'actions speak louder tahn words' ook gedaan en al een paar keer gesaved. Dus er moet nu wel genoeg tijd ingame verstreken zijn, ik heb alleen 1 keer gecheated om het wanted level weg te krijgen. Tijdens ´three leaf clover´

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik heb nu 'actions speak louder tahn words' ook gedaan en al een paar keer gesaved. Dus er moet nu wel genoeg tijd ingame verstreken zijn, ik heb alleen 1 keer gecheated om het wanted level weg te krijgen. Tijdens ´three leaf clover´

Aan die cheats kan het zeker weten niet liggen want dat hoort in pricipe ook bij het spel om het makkelijker te maken

als je nou eens gewoon doorspeelt dan komt dat telefoontje ook vanzelf wel

bij de missie dat je dwayne of Playboy-X moest vermoorden duurde het telefoontje ook eeuwen en kreeg ik het na een tijd ook

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waar het aan ligt. Het is maar 1% van alle IV eigenaars die hier last van heeft. Als je het op de PC/PS3 speelt kun je een Savegame aanvraag posten, en laten beantwoorden door iemand die er geen last van heeft ;).

Dit komt dus vaker voor? Ik ben na 'Smackdown' verder gaan spelen, heb nu 'I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle' gedaan en Brucie heeft nog niet gebeld.

Is de vriedschap tussen Brucie en NB misschien belangrijk?

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik heb alle "exotic exports" voor Brucie gedaan, maar hij belt nog steeds niet. Ingame is nu al aardig wat tijd verstreken. :cry:

Wat kan ik nog meer doen? :? :?

Ga gewoon verder spelen hou je er niet meer mee bezig dan belt hij vanzelf wel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hmm ik heb alle "exotic exports" voor Brucie gedaan, maar hij belt nog steeds niet. Ingame is nu al aardig wat tijd verstreken. :cry:

Wat kan ik nog meer doen? :? :?

Wel of je hebt een bug waardoor je het niet krijgt of te wel heb je niet gemerkt dat je dat telefoontje hebt gekregen en moet je achter de SMS in je mailbox zoeken? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al mijn sms'jes gecontroleerd en helaas zat er niet bij, en bij mijn mailtjes ook niet...

zoals ik al zij speel verder het komt vanzelf wel!!!! :tu:

Wat doe je eigenlijk als je verder gaat met je missie's?

Neem je Taxi's naar de missie en weer terug waardoor je nooit dat telefoontje kan krijgen?

Want hiervoor moet je toch gewoon een minuutje niet-missie-gerelateerd bezigzijn hoor :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...