Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb al mijn sms'jes gecontroleerd en helaas zat er niet bij, en bij mijn mailtjes ook niet... zoals ik al zij speel verder het komt vanzelf wel!!!! Wat doe je eigenlijk als je verder gaat met je missie's? Neem je Taxi's naar de missie en weer terug waardoor je nooit dat telefoontje kan krijgen? Want hiervoor moet je toch gewoon een minuutje niet-missie-gerelateerd bezigzijn hoor . dan rij je naar alle missies en ga je ondertussen ook een aantal keer met brucie uit mischien moet je wel een bepaald vrienden progress hebben om die msisies te krijgen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Wat doe je eigenlijk als je verder gaat met je missie's? Neem je Taxi's naar de missie en weer terug waardoor je nooit dat telefoontje kan krijgen? Want hiervoor moet je toch gewoon een minuutje niet-missie-gerelateerd bezigzijn hoor . dan rij je naar alle missies en ga je ondertussen ook een aantal keer met brucie uit mischien moet je wel een bepaald vrienden progress hebben om die msisies te krijgen Dat was een vraag aan Luzhin 2.4 . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Wat doe je eigenlijk als je verder gaat met je missie's? Neem je Taxi's naar de missie en weer terug waardoor je nooit dat telefoontje kan krijgen? Want hiervoor moet je toch gewoon een minuutje niet-missie-gerelateerd bezigzijn hoor . dan rij je naar alle missies en ga je ondertussen ook een aantal keer met brucie uit mischien moet je wel een bepaald vrienden progress hebben om die msisies te krijgen Dat was een vraag aan Luzhin 2.4 . oh lol ik dacht dat jij die vraag stelde sorry Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Na de missie 'Long Way To Fall' belde Brucie 'yoyoyoniko' Kibbutz eindelijk! Maar ik ga altijd met de auto naar de missie, de taxi kost geld Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Na de missie 'Long Way To Fall' belde Brucie 'yoyoyoniko' Kibbutz eindelijk! Maar ik ga altijd met de auto naar de missie, de taxi kost geld oftewel je had dus gewoon eventjes moeten rondrijden en niet met de taxi gaan, Mooi dat het is opgelost Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Na de missie 'Long Way To Fall' belde Brucie 'yoyoyoniko' Kibbutz eindelijk! Maar ik ga altijd met de auto naar de missie, de taxi kost geld oftewel je had dus gewoon eventjes moeten rondrijden en niet met de taxi gaan, Mooi dat het is opgelost dude, ik jat altijd een auto om zelf naar een missie te rijden, en ik ging dus niet met de taxi . maar goed ik ben blij dat brucie heeft gebeld. Reageren
Grove4L Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Hopelijk staat je Storyline-functie op je GSM niet off? Daardoor krijg je geen telefoontjes meer die the story verder zetten. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2009 Rapport Geplaatst: 27 november 2009 Grove, 't probleem was al opgelost . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.