Jump to content

Kopen


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Alexxxxxxxxxx

    16

  • Kenny-Petrovic

    6

  • wesley123

    5

  • Scarface92

    3

Hoi, ik ben van plan om GTA IV te kopen, maar maakt het nog uit voor de taal/versie welk land je hem koopt?

Ik denk als je hem bijvoorbeeld in Spanje koopt dat het gewoon Amerikaans is ingesproken maar dan zal er uiteraard een ondertiteling in het Spaans bij zitten. Ik denk dat dit wel voor alle landen geldt. Hoewel, Nederland heeft alleen de originele Amerikaanse ondertiteling maar dat sluit niet uit dat andere landen dat ook hebben. Verder kun je in Nederland gewoon de Amerikaanse of Nederlandse versie kopen. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je krijgt GTA in ieder land in het engels ;)

Je kan wel de taal omzetten naar Duits & italiaans en nog wat talen 5 talen intotaal volgens mij ook frans hopenlijk word de vraag met mijn toelichting en het antwoord van Jarno91 goed beantwoord

het verschil in talen maakt niks uit met verschillende versies mischien komt er ooit nog iemand die een tijdje niks te doen heeft en alles gaat vertalen naar het nederlands als modification maar dat denk ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het in Nederland koopt, is het pakket, en het handleiding alleen Nederlands.

Edit: Verbeter me als ik het fout heb.

heb eventjes gekeken en je hebt daar nog gelijk in ook is me eigenlijk nooit opgevallen :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En als ik hem in Amerika koop?

Dan krijg je gewoon de Amerikaanse versie met Amerikaanse handleiding etc. ;)

Hoeveel kost hij in Amerika en waar kan ik hem daar kopen?

In diverse winkels in Amerika of op bekende webwinkels zoals bol.com of eBay.com Er zijn in Amerika vast wel genoeg game stores dus maak je daar maar geen zorgen over.

Link to comment
Delen op andere websites

In diverse winkels in Amerika of op bekende webwinkels zoals bol.com of eBay.com Er zijn in Amerika vast wel genoeg game stores dus maak je daar maar geen zorgen over.

Ik wil het graag weten voor New York, ben er nog nooit geweest :klap:

Offtopic: Waar is die edit knop ( :duh: ) en waarom is het forum anders :cry: , die oude was veel en veel leuker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In diverse winkels in Amerika of op bekende webwinkels zoals bol.com of eBay.com Er zijn in Amerika vast wel genoeg game stores dus maak je daar maar geen zorgen over.

Ik wil het graag weten voor New York, ben er nog nooit geweest :klap:

Offtopic: Waar is die edit knop ( :duh: ) en waarom is het forum anders :cry: , die oude was veel en veel leuker :puh:

Het is denk ik het beste als je hem in nederland koopt want dan betaal je geen verzendkosten en kost het je €30 tot €40 euro

Link to comment
Delen op andere websites

voor welke console koop je hem als het xbox360 of ps3 is moet je de europese(pal) versie hebben anders doet hij het niet :duh: voor de pc kan je hem wel in Amerika kopen. :dans:

hij doet het dan wel maar dan is het zon gekut met Downloadable content

neem nou een spel als Littlebigplanet als je die uit amerika haalt moet je alles van de amerikaanse playstation store halen en probeer jij maar eens aan US ps store kaarten te komen die moet je ook gaan zitten inporteren etc dus dat word dan een duur geintje en daar heb je niks aan vind je zelf niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...