Jump to content

Kopen


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Sorry dat ik net zo weinig informatie gaf.

Ik wil hem voor de PC kopen in New York (hoofdstad van Amerika), een vriend van mij die daar zit kan het kopen voor me maar die heeft totaal geen verstand van gaming.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Alexxxxxxxxxx

    16

  • Kenny-Petrovic

    6

  • wesley123

    5

  • Scarface92

    3

Sorry dat ik net zo weinig informatie gaf.

Ik wil hem voor de PC kopen in New York (hoofdstad van Amerika), een vriend van mij die daar zit kan het kopen voor me maar die heeft totaal geen verstand van gaming.

NY is niet de hoofstad van Amerika (VS) en het lijkt mij toch ook beter om het gewoon in Nederland of België te kopen hoor, zou je toch van een hoop miserie kunnnen besparen ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

voor welke console koop je hem als het xbox360 of ps3 is moet je de europese(pal) versie hebben anders doet hij het niet :duh: voor de pc kan je hem wel in Amerika kopen. :dans:

hij doet het dan wel maar dan is het zon gekut met Downloadable content

neem nou een spel als Littlebigplanet als je die uit amerika haalt moet je alles van de amerikaanse playstation store halen en probeer jij maar eens aan US ps store kaarten te komen die moet je ook gaan zitten inporteren etc dus dat word dan een duur geintje en daar heb je niks aan vind je zelf niet dan?

Die us kaarten kan je gewoon op ebay kopen, code komt in een mailtje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto is een Engelse game dus je kunt van te voren al weten dat het spel in het Engels is natuurlijk.

de taal is in 5 talen het is engels ingesproken

voor welke console koop je hem als het xbox360 of ps3 is moet je de europese(pal) versie hebben anders doet hij het niet :duh: voor de pc kan je hem wel in Amerika kopen. :dans:

hij doet het dan wel maar dan is het zon gekut met Downloadable content

neem nou een spel als Littlebigplanet als je die uit amerika haalt moet je alles van de amerikaanse playstation store halen en probeer jij maar eens aan US ps store kaarten te komen die moet je ook gaan zitten inporteren etc dus dat word dan een duur geintje en daar heb je niks aan vind je zelf niet dan?

Die us kaarten kan je gewoon op ebay kopen, code komt in een mailtje ;)

oh handig wist ik niet haha:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

zodra hij helemaal vanaf new york hierheen is gekomen ben je duurder uit dan als je hem hier voor €30,- in de winkel haalt hoor dat is echt de moeite niet waar

Een vriend van me is nu in Amerika, maar die heeft totaal geen verstand van gaming :puh:

Hoeveel kost hij in Amerika dan?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

je kunt sowieso al 25 euro verzendkosten erbij optellen, dus hoe dan ook is het duurder, daarbij kan het zo zijn dat het spel helemaal niet werkt omdat het een andere versie is.

>>> Door Hanneswasco: Een vriend van hem is in Amerika dus hij heeft geen verzendingskosten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt sowieso al 25 euro verzendkosten erbij optellen, dus hoe dan ook is het duurder, daarbij kan het zo zijn dat het spel helemaal niet werkt omdat het een andere versie is.

Wat bedoel je met andere versie?

>>> Door Hanneswasco: Een vriend van hem is in Amerika dus hij heeft geen verzendingskosten.<<<

Dankje

Link to comment
Delen op andere websites

Nee je krijgt GTA in ieder land in het engels ;)

Hej Jarno91,

Behalve in Belgie!

Belgie is drietalig, Duits, Vlaams, Frans.

Echter verkopen ze het maar in het Frans / Nederlands(Vlaams).

Bewerkt: door VineZ
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je krijgt GTA in ieder land in het engels ;)

Hej Jarno91,

Behalve in Belgie!

Belgie is drietalig, Duits, Vlaams, Frans.

Echter verkopen ze het maar in het Frans / Nederlands(Vlaams).

Wat voor onzin verkoop jij nu... Ik heb zelf GTAIV in België gekocht en het is zoals in alle andere landen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...