Guardian1980 Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Check de websites van speelgoedwinkels, electronicazaken en gamestores. Waar het spel momenteel het goedkoopst is weet ik niet, maar her en der is het nu voordelig te verkrijgen. Succes ermee. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Geplaatst: 17 december 2009 (bewerkt) Ik heb hem voor 15 euro:P 2e hands ps3 maar er zitten geen krassen op Ik zou hier is kijken als ik jouw was klik hier als de link niet mag halen de mods hem maar weg het is een betrouwbare site;) Ik ken de beste man zelf want hij woont in mijn straat. Bewerkt: 17 december 2009 door MrIndependent Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb hem voor 15 euro:P 2e hands ps3 maar er zitten geen krassen op Ik zou hier is kijken als ik jouw was klik hier als de link niet mag halen de mods hem maar weg het is een betrouwbare site;) Ik ken de beste man zelf want hij woont in mijn straat. Ik wil hem voor de PC kopen Is die ook te koop voor de PC daar? Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb hem voor 15 euro:P 2e hands ps3 maar er zitten geen krassen op Ik zou hier is kijken als ik jouw was klik hier als de link niet mag halen de mods hem maar weg het is een betrouwbare site;) Ik ken de beste man zelf want hij woont in mijn straat. Ik wil hem voor de PC kopen Is die ook te koop voor de PC daar? als ik het goed begrijp ben je te lui om zelf ff te kijken op die pagina? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 als ik het goed begrijp ben je te lui om zelf ff te kijken op die pagina? Heb al gekeken maar kon niet vinden en internet werkt niet mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.