Bierbuikje Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hey, ik heb weer een nieuwe sig gemaakt en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden, en wat er beter kan. Ik vond het zelf wel wat movie style, vandaar de titel. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken . Die tekst sigs van je zijn wel leuk gemaakt hoor, maar eigenlijk kan iedereen dat met een tutje namaken. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik vind het niet slecht, het ziet er eigenlijk wel goed uit. Leuk effect heeft de sig ook. Maar gaat hij niet iets te snel? Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Nou , dat vind ik ook . Knap gedaan , maar hij gaat te snel . En dan bedoel ik het woord Bierbuikje . 8/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken . Nee, ik houd niet van die voetballertjes en meisjes met push-up bh's in een sig met veel te veel effecten. Ik ben meer van pixel en cartoon (gifs). Maar gaat hij niet iets te snel? Nou , dat vind ik ook . Knap gedaan , maar hij gaat te snel . En dan bedoel ik het woord Bierbuikje . 8/10 De snelheid is de bedoeling, want het moet vloeiend lopend en ik wil in elk 'hokje' hetzelfde beeld krijgen als het hokje ervoor. Bedankt voor de comments! Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken . Nee, ik houd niet van die voetballertjes en meisjes met push-up bh's in een sig met veel te veel effecten. Ik ben meer van pixel en cartoon (gifs). Maar gaat hij niet iets te snel? Nou , dat vind ik ook . Knap gedaan , maar hij gaat te snel . En dan bedoel ik het woord Bierbuikje . 8/10 De snelheid is de bedoeling, want het moet vloeiend lopend en ik wil in elk 'hokje' hetzelfde beeld krijgen als het hokje ervoor. Bedankt voor de comments! Clean sigs bestaan ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.