Jump to content

Bierbuikje movie style

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb weer een nieuwe sig gemaakt en ik vroeg me af wat jullie ervan vonden, en wat er beter kan. Ik vond het zelf wel wat movie style, vandaar de titel.

Bierbuikje_Rockstar.gif

Geplaatst:

Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken :sigaar: . Die tekst sigs van je zijn wel leuk gemaakt hoor, maar eigenlijk kan iedereen dat met een tutje namaken.

Geplaatst:

Ik vind het niet slecht, het ziet er eigenlijk wel goed uit. Leuk effect heeft de sig ook. Maar gaat hij niet iets te snel?

Geplaatst:

Nou , dat vind ik ook . Knap gedaan , maar hij gaat te snel . En dan bedoel ik het woord Bierbuikje . 8/10

Geplaatst:

Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken :sigaar: .

Nee, ik houd niet van die voetballertjes en meisjes met push-up bh's in een sig met veel te veel effecten. Ik ben meer van pixel en cartoon (gifs).

Maar gaat hij niet iets te snel?

Nou , dat vind ik ook . Knap gedaan , maar hij gaat te snel . En dan bedoel ik het woord Bierbuikje . 8/10

De snelheid is de bedoeling, want het moet vloeiend lopend en ik wil in elk 'hokje' hetzelfde beeld krijgen als het hokje ervoor.

Bedankt voor de comments! :tu:

Geplaatst:

Echt nice hoor, maar als ik jou was zou ik eens echt signature's maken :sigaar: .

Nee, ik houd niet van die voetballertjes en meisjes met push-up bh's in een sig met veel te veel effecten. Ik ben meer van pixel en cartoon (gifs).

Maar gaat hij niet iets te snel?

De snelheid is de bedoeling, want het moet vloeiend lopend en ik wil in elk 'hokje' hetzelfde beeld krijgen als het hokje ervoor.

Bedankt voor de comments! :tu:

Clean sigs bestaan ook :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...