Mr.Shemale Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Hey iedereen. Wat vind jij de mooiste circuits? Ik vind deze circuits heel mooi: Watkins Glen Suzuka Assen Imola Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Zou zoiets nog niet bestaan? Maar toch: Spa-Franchorchamps Laguna Seca Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Nürburgring: En op dit circuit kan je goed driften. Dat is natuurlijk Suzuka: Reageren
GTAJoel Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik vind Bathurst, Spa, Suzuka, Philip Island, Estoril en het staten circuit van Monaco wel mooie circuits! Ik kan er zo nog wel een hoop noemen, maar deze kwamen zo in me op Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 ik vind Suzuka en Nürburgring wel mooie circuits. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik kom nu bij zoveel race-banen.. Maar ik vond de Nurnbergring wel de mooiste.. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik vind Spa in Belgie een heel mooi circuit. En ik vind Interlagos in Brazilie een heel mooi circuit & dat ook nog is altijd mooie Races zijn. Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik kom nu bij zoveel race-banen.. Maar ik vond de Nurnbergring wel de mooiste.. Nurnberg is een hele andere plaats dan Nürburg Nou, de Nordschleife is inderdaad prachtig. Verder Spa, Suzuka en Monaco Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Yas Marina Circuit enne trouwens:hearv91 is die 2e niet ook in forza motorsport 2? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Yas Marina Circuit enne trouwens:hearv91 is die 2e niet ook in forza motorsport 2? Ik vind Yas Marinagewoon een show-circuit, maar het ligt niet zo speciaal vind ik, heeft geen reliëf... thegodfather91, ja Laguna Seca zit in Forza en ligt in Californië . Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Yas Marina Circuit enne trouwens:hearv91 is die 2e niet ook in forza motorsport 2? Ik vind Yas Marinagewoon een show-circuit, maar het ligt niet zo speciaal vind ik, heeft geen reliëf... thegodfather91, ja Laguna Seca zit in Forza en ligt in Californië . oh,ik haat die baan,je kan nergens eens lekker hard in het spel Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 oh,ik haat die baan,je kan nergens eens lekker hard in het spel Racen gaat niet alleen om hard gaan, maar om de limieten in de bochten op te zoeken, iets dat ik veel liever heb dan een recht stuk, daarom dat ik zo van Laguna Seca en speciaal van Spa hou . Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2009 oh,ik haat die baan,je kan nergens eens lekker hard in het spel Racen gaat niet alleen om hard gaan, maar om de limieten in de bochten op te zoeken, iets dat ik veel liever heb dan een recht stuk, daarom dat ik zo van Laguna Seca en speciaal van Spa hou . Een goede race kalender heeft een combinatie van ''soorten'' circuits. Dus lastige banen met veel bochten zoals Suzuka en Monaco, en high speed banen zoals Monza en Imola. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.