Jump to content

Mooiste circuits.

Recommended Posts

Geplaatst:

Inderdaad. Hij doet het nu ook echt alleen maar om het geld. Het is al goed dat JP Todd de nieuwe FIA baas is, maar nu moet er nog iemand Ecclestone vervangen. Die kerel die is de weg goed kwijt.

• 2 weken later...
  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

12

• Mr.Shemale

7

• wesley123

5

• Gijsso

4

Geplaatst:

voor mij ishet redelijk simpel, road atlanta, le mans, nordschleife, spa, monza, laguna seca, vooral road atlanta vind ik mooi, met die eerste bocht rechts omhoog en daarna direct naar beneden.

Geplaatst:
  Op 23-11-2009 om 23:41, wesley123 zei:

voor mij ishet redelijk simpel, road atlanta, le mans, nordschleife, spa, monza, laguna seca, vooral road atlanta vind ik mooi, met die eerste bocht rechts omhoog en daarna direct naar beneden.

Ik heb net even op Road Atlanta gereden, leuk circuit, maar bij mij gaat de eerste bocht naar links :7 ?

• 4 weken later...
Geplaatst:
  Op 8-11-2009 om 17:36, Gijsso zei:

Inderdaad. Hij doet het nu ook echt alleen maar om het geld. Het is al goed dat JP Todd de nieuwe FIA baas is, maar nu moet er nog iemand Ecclestone vervangen. Die kerel die is de weg goed kwijt.

Todt is ook niet echt een van m'n favorieten:

Barrichello, let Michael pass for the championship!

Geplaatst:
  Op 24-11-2009 om 15:36, Hearv94 zei:

Ik heb net even op Road Atlanta gereden, leuk circuit, maar bij mij gaat de eerste bocht naar links :7 ?

je kijkt dan fout, de eerste bocht is rechts omhoog. het is met de klok mee, eerste bocht is 'onderaan'

na ik geloof 2002 is er in het circuit bij die snelle bochtencombinatie een chicane opgenomen, erg jammer.

Geplaatst:
  Op 20-12-2009 om 21:00, wesley123 zei:
  Op 24-11-2009 om 15:36, Hearv94 zei:

je kijkt dan fout, de eerste bocht is rechts omhoog. het is met de klok mee, eerste bocht is 'onderaan'

na ik geloof 2002 is er in het circuit bij die snelle bochtencombinatie een chicane opgenomen, erg jammer.

Ik speel het via iRacing, dus ik weet niet of ik op dzelfde verise rijd en al belangrijk, of ik de goede richting uitrijdt, want ik vind eht circuit in de andere richting leuker liggen dan ik denk dat het moet :7 .

Geplaatst:

nee, eerste bocht rechts is echt mooier

dan ga je die eerste bocht blind omhoog volgas met sommige autos, dat geeft in een spel al een kick, in de versie voor 2002 had je dan een volgas bocht langs de muur naar links, dan naar rechts en dan weer heuvelopwaards naar een bocht met hele brede kerbs war als je de baan afschiet je een leuke bult tegenkomt...

Ik reed op de versie van voor 2003 altijd met f1 2002, kan me zo goed herinneren hoe ik bij die 2e bocht altijd de muur in klapte als ik een tandje te weinig vleugel had en hoe ik bij de laatst beschreven bocht kennis maakte met de hekken... die goeie oude tijd.

Geplaatst:

Tot nu toe echt wel de Nürburgring (ofzo).

Daar heb ik ook echt gereden in de auto van m'n vader (mijn vader reed uiteraard).

Geplaatst:
  Op 23-12-2009 om 21:26, Twister24 zei:
  Op 23-12-2009 om 16:21, wesley123 zei:

nordschleiffe bedoel je neem ik aan?

Nurburgring!

you wish, daar mag je neit eens met je straatauto op zonder enige racevergunning.

Geplaatst: (bewerkt)
  Op 23-12-2009 om 21:26, Twister24 zei:
  Op 23-12-2009 om 16:21, wesley123 zei:

nordschleiffe bedoel je neem ik aan?

Nurburgring!

De Nordschleiffe is het grote oude circuit van de Nürburgring en zoals wesley zegt mag je niet zomaar op het GP-Circuit.

Bewerkt: door Hearv94

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...