Jump to content

Gratis windows 7 upgrade


PinkDevil

Recommended Posts

Hallo,

Ik it op een net gekochte laptop met vist buisness voorgeinstalleerd En ik wil natuurlijk die grTIS UPGRADE WEL. ik dus naar de Hp site gekeken of het klopte ja alles is ok. mot ik naar een andere website. ik vul daar alles in. staat er dat ik 25 euro moet betalen ex verzendkosten. dus dan omen er verzendkosten nog bij. dat is wel aardig veel voor een gratis upgrade.

weet iemand hoe ik hem echtlegaa gratis kan krijgen?

bvd (K)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij (ik kan fout zijn), krijg je ergens in 2010 de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 7. Maar dan moet je een Windows Vista computer hebben die later dan 30 juni '09 is gekocht.

Correct me if i'm wrong..

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij (ik kan fout zijn), krijg je ergens in 2010 de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 7. Maar dan moet je een Windows Vista computer hebben die later dan 30 juni '09 is gekocht.

Correct me if i'm wrong..

De actie loopt maar tot ergens in 2010 om je computer gratis te upgrade;)

En je zal aan de administratiekosten en verzend kosten vast zitten. met andere manieren om m gratis te krijgen mogen we je niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik it op een net gekochte laptop met vist buisness voorgeinstalleerd En ik wil natuurlijk die grTIS UPGRADE WEL. ik dus naar de Hp site gekeken of het klopte ja alles is ok. mot ik naar een andere website. ik vul daar alles in. staat er dat ik 25 euro moet betalen ex verzendkosten. dus dan omen er verzendkosten nog bij. dat is wel aardig veel voor een gratis upgrade.

weet iemand hoe ik hem echtlegaa gratis kan krijgen?

bvd (K)

je krijgt een gratis update maar je moet wel de verzendingskosten van america betalen. Als je windows 7 wil zonder gratis upgrade moet je 107 EUR betalen. dus je maakt een goede 80 EUR winst

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...