Jump to content

Dizzee Rascal | JK

Recommended Posts

Geplaatst:

Mwah, niet echt een goede sig. Ik denk dat je een tut hebt gevolgd, niet? Allessinds, ben ik deze style een beetje beugezien, das niet jouw schuld, maar vorig jaar waren bijna alle sigs zo, omdat er daar duizend tuts van worden gemaakt. Wat mij opvalt is dat je render overbelicht is. Zijn witte tshirt is één vlak geworden en zijn paars vestje lijkt ook nergens meer naar. Probeer daar op te letten. De effecten zijn goed geplaatst maar matig verwerkt. Ik zou ook wat meer met kleuren. Selective colors, gradients, photofilters, color fills. Beginnen werken. Vraagt oefening maar als je dat onder de knie hebt kan je je sigs naar 2 niveaus hoger tillen ;)Tekst is goede font, maar zou iets groter mogen en ik zou hem rechtsonder van de render geplaatst hebben, maar dat zou nu wel niet mooi uitkomen omdat dat deel overbelicht is.

Het klinkt hard, maar zo moet je niet opvatten. Het zijn eerder tips. De compositie is goed enzo, maar hier zat meer in.

Ik vind jou Albasig wel vet man. _O_

Geplaatst:

Mwah, niet echt een goede sig. Ik denk dat je een tut hebt gevolgd, niet? Allessinds, ben ik deze style een beetje beugezien, das niet jouw schuld, maar vorig jaar waren bijna alle sigs zo, omdat er daar duizend tuts van worden gemaakt. Wat mij opvalt is dat je render overbelicht is. Zijn witte tshirt is één vlak geworden en zijn paars vestje lijkt ook nergens meer naar. Probeer daar op te letten. De effecten zijn goed geplaatst maar matig verwerkt. Ik zou ook wat meer met kleuren. Selective colors, gradients, photofilters, color fills. Beginnen werken. Vraagt oefening maar als je dat onder de knie hebt kan je je sigs naar 2 niveaus hoger tillen ;)Tekst is goede font, maar zou iets groter mogen en ik zou hem rechtsonder van de render geplaatst hebben, maar dat zou nu wel niet mooi uitkomen omdat dat deel overbelicht is.

Het klinkt hard, maar zo moet je niet opvatten. Het zijn eerder tips. De compositie is goed enzo, maar hier zat meer in.

Ik vind jou Albasig wel vet man. _O_

Om even eerlijk te zijn, ik heb geen tutorial gebruikt voor deze signature. En mijn signatures van vorig jaar waren heel anders, veel meer brushes en Blurs. Nu zitten er veel meer textures en C4d's (Nu is dat moeilijk te zeggen bij deze, maar ze zitten erin. ;)) in mijn signatures.

Even dat achterwege heb je wel gelijk dat de render wat overbelicht is. Ik ben nogal wat met die soft brush bezig geweest. :puh: Oefening baart kunst zou ik maar zeggen. :puh:

Maar bedankt voor de rate.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...