Jump to content

waarom hangt mijn GTA SA vast?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoii

Mijn gta hing gister vast (heb weer opniuew geinstaleert) maar hoe kan dat edie vast hing?

Ja door modden duhh maar wat heb ik verkeerd gedaan met modden ik heb dit allemaal gedaan:

-De goede codes van de rij eigenschappen in een kladblok gedaan

-Alleen lezen uitgezet en ook toepassen

-Imgtool gebruikt en dan dff & txd (ofzo iets...)

Als ik een ding ben vergeten wilen jullie dat dan zeggen hier?

Dank u dan zal ik het nog eens proberen

P.S ik vind het wel fijn als ik hem opniuew instaleer dat hij bij de zelfde missie blijft _O_

Geplaatst:

Je kan zóó veel fout gedaan hebben.. Ik weet niet welke mod het is dus kan ik ook niet controleren of je alles hebt geinstalleerd. Je kan dus ook een foutje gemaakt hebben in het plakken van de handling, je kan verkeerde bestanden hebben vervangen, enzovoort enzovoort. Wat je uitlegt is té vaag om een duidelijke verklaring te geven.

Geplaatst:

Je kan zóó veel fout gedaan hebben.. Ik weet niet welke mod het is dus kan ik ook niet controleren of je alles hebt geinstalleerd. Je kan dus ook een foutje gemaakt hebben in het plakken van de handling, je kan verkeerde bestanden hebben vervangen, enzovoort enzovoort. Wat je uitlegt is té vaag om een duidelijke verklaring te geven.

ik heb je een PB gestuurt! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Is je San Andreas versie wel V1 of V1.1? Met versie 2 kan je niet modden, en dan moet je eerst een downgradepatch gebruiken die je SA Installatie wel moddable maakt. :)

http://grandtheftauto.filefront.com/file/GTA_SA_Downgrader_Patch%3B74661

Edit @ Rockline: Probeer gewoon de patch uit op een nieuwe SA installatie. Als je v2 hebt zal hij gewoon patchen en de melding geven dat het gelukt is, als je v1 of 1.1 hebt zal hij melden dat je SA al de goede versie is. :)

Bewerkt: door .Senne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...