Jump to content

Trainer


reflax

Recommended Posts

Een goeie middag :puh: !

ik heb dus van me vriend een trainer gekregen. de files moest ik in me gta IV map doen. als ik ingame op F3 klik krijg ik het menutje te zien met :

- Options

- Car options

- Body guard / Ped spawn ofzo iets

- Weather

Etc ;P en dan kan ik auto's spawnen, nitro licht on der me auto's doen, of heel hard rijden als ik op [ klikt.

ik gebruik dit gewoon in de single player om wat lol te hebben en soms in de multi player als ik met een vriend van me free room ofzo doe dus niemand anders heeft er last van.

nou vroeg ik me af, kan ik verbannen worden als ik deze files in me maps hebt staan !?:puh: me vriend zei alleen als mensen gaan klagen bij gta IV

mja kan iemand mij iets meer informatie geven over het Ban systeem in GTA IV :puh:?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je andere mensen er niet mee gaat irriteren in Deathmatch of iets dergelijks zal je zeker niet gebanned worden. In Singleplayer mag je zoveel modden als je maar wilt en je mag ook vanalles uittesten in free mode. Als je mensen irriteert kunnen deze met het Games for Windows - Live systeem wel een klacht indienen, en bij vele klachten kan je gebanned worden van het systeem, maar dit gebeurt zo goed als nooit. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je andere mensen er niet mee gaat irriteren in Deathmatch of iets dergelijks zal je zeker niet gebanned worden. In Singleplayer mag je zoveel modden als je maar wilt en je mag ook vanalles uittesten in free mode. Als je mensen irriteert kunnen deze met het Games for Windows - Live systeem wel een klacht indienen, en bij vele klachten kan je gebanned worden van het systeem, maar dit gebeurt zo goed als nooit. ;)

ok :)

dus als ik online in freeroom een helicopter ofzo voor mij zelf spawnt en niemand anders ziet dat, is er geen kans dat ik verbannen word?:puh:

en dan heb ik nog een vraagje:P

als ik een andere skin wil voor een auto, en ik heb een vette skin gevonden.

waar moet ik die files dan in me maps plaatsen ?:puh:

Bewerkt: door reflax
Link to comment
Delen op andere websites

ok :)

dus als ik online in freeroom een helicopter ofzo voor mij zelf spawnt en niemand anders ziet dat, is er geen kans dat ik verbannen word?:puh:

en dan heb ik nog een vraagje:P

als ik een andere skin wil voor een auto, en ik heb een vette skin gevonden.

waar moet ik die files dan in me maps plaatsen ?:puh:

Ja, in free mode kan je gewoon onnozel doen, zoals je andere mensen maar niet stoort.

Als je wilt weten hoe je auto's in GTA IV mod raad ik je aan om dit topic eens door te lezen. Verdere hulp voor het modificeren van GTA IV vraag je best ook in het Modding Forum.

Link to comment
Delen op andere websites

ok :)

dus als ik online in freeroom een helicopter ofzo voor mij zelf spawnt en niemand anders ziet dat, is er geen kans dat ik verbannen word?:puh:

en dan heb ik nog een vraagje:P

als ik een andere skin wil voor een auto, en ik heb een vette skin gevonden.

waar moet ik die files dan in me maps plaatsen ?:puh:

Ja, in free mode kan je gewoon onnozel doen, zoals je andere mensen maar niet stoort.

Als je wilt weten hoe je auto's in GTA IV mod raad ik je aan om dit topic eens door te lezen. Verdere hulp voor het modificeren van GTA IV vraag je best ook in het Modding Forum.

ok, bedankt voor je antwoordt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...