Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Beste leden(), Ik heb een vraagje : Hoe kom je in zo'n hidden interior ? Ja , in de gym is het al gelukt om naar boven te gaan . Maar wat dan ? Hoe raak je dan naar de andere ? Alvast bedankt ! Reageren
Basssss Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Kijk op de kaart op WikiGTA, dan vlieg je erheen (Naar één van de stipjes) met je Jetpack en dan komt er vanzelf een ander interior of een gele enex tevoorschijn. Bewerkt: 24 oktober 2009 door Basssss Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bekijk ook wat filmpjes op YouTube of dergelijke, om een beter idee te hebben wat je moet doen . Want ik snapte het ook pas na een filmpje te hebben gezien... Reageren
Basssss Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik heb hem alles laten zien en uitgelegd in de Desert Storm server, dus ik denk dat ie het nu wel snapt. Reageren
coolcat007gta Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 (bewerkt) ik vond een nieuwe plaats die niet gemarkeerd is op de kaart: Bewerkt: 20 november 2009 door coolcat007gta Reageren
Basssss Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 In elke hemel zijn heel veel enexen die niet op de WikiGTA kaart staan. De meeste zijn enexen van doodnormale interiors als de ZIP en dergelijk. In welk interieur kwam je toen je in de enex liep? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 In elke hemel zijn heel veel enexen die niet op de WikiGTA kaart staan. De meeste zijn enexen van doodnormale interiors als de ZIP en dergelijk. In welk interieur kwam je toen je in de enex liep? Ik ben bijna zeker dat dat B-Dup's Crib is? Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 Loco Low Co. zit op die locatie (hemel C). Midden in de modshops verschijnen ook enexes, al zie je die niet als je het interieur via de normale manier binnengaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.