Jump to content

STEEDS meer hackers cheaters en laggs in multiplayer


Pesimist

Recommended Posts

Hallo ik weet niet wat het is maar ik krijg steeds meer hackers,cheaters,errors,en dat iedereen tegelijk uit het spel gaat ?heel veel mensen hebbe hier mee te maken weet iemand hoe ik dit kan oplossen,vooral die errros.nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik weet niet wat het is maar ik krijg steeds meer hackers,cheaters,errors,en dat iedereen tegelijk uit het spel gaat ?heel veel mensen hebbe hier mee te maken weet iemand hoe ik dit kan oplossen,vooral die errros.nosmile.gif

Aan de hackers valt niets te doen als je zelf niet de starter bent van de lobby. Indien dit wel het geval is heb je een mod, genaamd networkkicker, waarmee je mensen uit je eigen match kan kicken indien deze cheaten. Rockstar heeft de game barslecht beveiligd tegen die hackers, en het stemmen om iemand te kicken werkt helaas haast nooit, omdat bijna niemand dit doet. En als men dan al probeert een hacker te kicken, dan laat hij meestal de match vastlopen door het spawnen van erg grote objecten. Meestal is dit de roestige gezonken boot die je in het zuiden van het derde eiland kan vinden.

Er valt dus weinig aan te doen, en die errors die je soms krijgt "unrecoverable fault" is omdat mensen soms (onbewust) met slechte auto-mods spelen, mods die ervoor zorgen dat andere spelers gekicked worden door een fout in het overbrengen van data. Sommige auto-mods hebben deze error, andere niet en men weet niet goed hoe men dit kan oplossen.

Met andere woorden: matches afgaan tot je een match gevonden hebt zonder hackers en hopelijk zonder auto-mods. :) Of wachten tot IV:MP of een andere Multiplayer Client voor IV uitkomt waarmee je los van Rockstar Games kan spelen, want die zullen beter beveiligd zijn dan de matches van Rockstar..

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou natuurlijk ook mensen kunnen opzoeken die niet cheaten en die toevoegen aan je vrienden lijst zodat je hun kan uitnodigen voor een game dan zorg je gewoon dat je een stuk of 50 Grand Theft Auto IV vrienden hebt dan is er altijd wel iemand online en dan nodig je hem gewoon uit en dan heb je ook een cheat loze game ik weet alleen niet hoeveel moeite jij er voor wilt doen om cheatloos online te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...