Jump to content

Roman's taxi service nog steeds niet beschikbaar!


FireSea

Recommended Posts

Ik zit al bijna op 60% van de storyline, heb al lang Full Exploration, etc. Heb net de missie Payback van Pegorino erop zitten, maar sinds het safehouse in Hove Beach is afgebrand, is de taxi service van Roman nog steeds niet terug gekomen, terwijl je dit weer schijnt te kunnen gebruiken nadat Roman het safehouse in Middle Park East heeft gekocht. Maar de optie Car Service bij Roman is nooit teruggekeerd in mijn telefoon. Weet iemand wat er mis kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens op een uitje met Roman geweest? Je kan pas met de taxi als je 1X met hem op stap bent geweest.

En Roman moet je voor minstens 60% mogen anders is de optie nog niet beschikbaar.

Oftewel gaat nog eens een aantal keer met Roman op stap. Misschien dat het dan wel werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit al bijna op 60% van de storyline, heb al lang Full Exploration, etc. Heb net de missie Payback van Pegorino erop zitten, maar sinds het safehouse in Hove Beach is afgebrand, is de taxi service van Roman nog steeds niet terug gekomen, terwijl je dit weer schijnt te kunnen gebruiken nadat Roman het safehouse in Middle Park East heeft gekocht. Maar de optie Car Service bij Roman is nooit teruggekeerd in mijn telefoon. Weet iemand wat er mis kan zijn?

Het lijkt er op dat jij Roman's speciale vaardigheid nog niet hebt vrijgespeeld, dat houd in dat je Roman nog vaker moet bellen om uit te gaan. Na 60% belt Roman je op met de mededeling dat je van hem voortaan gratis taxiritten krijgt. Dat doe je door Roman te bellen en vervolgens 'Car Service' in te tikken. Kijk eens op -deze- pagina voor nog meer speciale vaardigheden van vrienden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Al eens op een uitje met Roman geweest? Je kan pas met de taxi als je 1X met hem op stap bent geweest.

En Roman moet je voor minstens 60% mogen anders is de optie nog niet beschikbaar.

Oftewel gaat nog eens een aantal keer met Roman op stap. Misschien dat het dan wel werkt.

Daar kan het niet aan liggen, ik ga regelmatig tussen de missies door met Roman uit en bij Statistieken staat "Roman like" op 68% en "Roman respect" op 100%. Waar kan het dan nog aan liggen?

Bewerkt: door FireSea
Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms dat je gebruik wilt maken dat Roman een taxi voor jou stuurt of dat je voor hem kan werken als taxi chauffeur? Als je het 2e bedoelt kun je dat niet meer doen nadat zijn taxibedrijf en jou savehuis zijn afgebrand dus dat komt niet meer terug helaas :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms dat je gebruik wilt maken dat Roman een taxi voor jou stuurt of dat je voor hem kan werken als taxi chauffeur? Als je het 2e bedoelt kun je dat niet meer doen nadat zijn taxibedrijf en jou savehuis zijn afgebrand dus dat komt niet meer terug helaas :)

Nee nee, ik bedoel gewoon het eerste, dat je overal een gratis taxi kunt krijgen door Roman's personeel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms dat je gebruik wilt maken dat Roman een taxi voor jou stuurt of dat je voor hem kan werken als taxi chauffeur? Als je het 2e bedoelt kun je dat niet meer doen nadat zijn taxibedrijf en jou savehuis zijn afgebrand dus dat komt niet meer terug helaas :)

ehm dat komt wel terug na een tijdje koopt hij een nieuw taxibedrijf je zult dat bedrijf ook nooit zien

het blijft weg zodra roman dood gaat (als je die keuze maakt in de storyline)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms dat je gebruik wilt maken dat Roman een taxi voor jou stuurt of dat je voor hem kan werken als taxi chauffeur? Als je het 2e bedoelt kun je dat niet meer doen nadat zijn taxibedrijf en jou savehuis zijn afgebrand dus dat komt niet meer terug helaas :)

ehm dat komt wel terug na een tijdje koopt hij een nieuw taxibedrijf je zult dat bedrijf ook nooit zien

het blijft weg zodra roman dood gaat (als je die keuze maakt in de storyline)

Kan je die jobs dan nog doen?

Ik dacht van niet, want ik heb de storyline 3 keer gespeeld

( Altijd Roman laten leven)

en ik heb die missie niet meer kunnen terug doen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je soms dat je gebruik wilt maken dat Roman een taxi voor jou stuurt of dat je voor hem kan werken als taxi chauffeur? Als je het 2e bedoelt kun je dat niet meer doen nadat zijn taxibedrijf en jou savehuis zijn afgebrand dus dat komt niet meer terug helaas :)

ehm dat komt wel terug na een tijdje koopt hij een nieuw taxibedrijf je zult dat bedrijf ook nooit zien

het blijft weg zodra roman dood gaat (als je die keuze maakt in de storyline)

Kan je die jobs dan nog doen?

Ik dacht van niet, want ik heb de storyline 3 keer gespeeld

( Altijd Roman laten leven)

en ik heb die missie niet meer kunnen terug doen. :N

de jobs kan je niet meer doen want je weet niet waar het taxibedrijf is maar je kan hem nog wel bellen voor een taxi probeer het maar uit :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

de jobs kan je niet meer doen want je weet niet waar het taxibedrijf is maar je kan hem nog wel bellen voor een taxi probeer het maar uit :tu:

Ja en DAT BELLEN VAN EEN TAXI is nou JUIST mijn probleem! Ik weet dat het zo hoort te gaan dat Roman na de missie Blow Your Cover (als je ook Algonquin hebt opengespeeld) zijn geld van de verzekering terugkrijgt en dat hij een safehouse heeft gekocht in Middle Park East nabij metrostation Quartz East. Dat is ook gebeurd. Vanaf dat moment zou Roman ook zijn taxibedrijf weer gaan runnen, maar de optie in de telefoon om Roman te kunnen bellen voor een taxi (Car Service) is nooit teruggekeerd in het menu van Roman op mijn telefoon. En toch ga ik regelmatig uit met Roman en staat "Roman like" op 68% en "Roman respect" op 100%, dus aan dat minimum van 60% kan het niet liggen. Wat dan wel?

Bewerkt: door FireSea
Link to comment
Delen op andere websites

dit stond op wikigta

[1] Je zal minimaal één keer met Roman op stap moeten gaan, of zijn geweest, om zijn 'special ability' vrij te spelen, anders zal hij je niet bellen om je deze aan te bieden. Het is namelijk bij Roman mogelijk dat hij Niko graag mag voor 60% of meer (zelfs voor 100%) terwijl ze nog geen enkele keer uit zijn gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

dit stond op wikigta

[1] Je zal minimaal één keer met Roman op stap moeten gaan, of zijn geweest, om zijn 'special ability' vrij te spelen, anders zal hij je niet bellen om je deze aan te bieden. Het is namelijk bij Roman mogelijk dat hij Niko graag mag voor 60% of meer (zelfs voor 100%) terwijl ze nog geen enkele keer uit zijn gegaan.

Dus? Ik ben al zeker 30 keer op stap geweest met Roman als het niet vaker is...

Bewerkt: door FireSea
Link to comment
Delen op andere websites

Al eens op een uitje met Roman geweest? Je kan pas met de taxi als je 1X met hem op stap bent geweest.

En Roman moet je voor minstens 60% mogen anders is de optie nog niet beschikbaar.

Oftewel gaat nog eens een aantal keer met Roman op stap. Misschien dat het dan wel werkt.

Zijn Taxi Service komt al beschikbaar als je zijn missies in Broker hebt voltooid, dus dit lijkt mij het probleem niet. Na Blow Your Cover hoor je een telefoontje te krijgen van Roman dat hij met het verzekeringsgeld Bellic Enterprises heeft laten herrijzen, en dat zijn Taxi's weer geschikbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn Taxi Service komt al beschikbaar als je zijn missies in Broker hebt voltooid, dus dit lijkt mij het probleem niet. Na Blow Your Cover hoor je een telefoontje te krijgen van Roman dat hij met het verzekeringsgeld Bellic Enterprises heeft laten herrijzen, en dat zijn Taxi's weer geschikbaar zijn.

Ja, dat telefoontje na Blow Your Cover heb ik destijds wel gehad ja. Maar de optie is dus nooit teruggekomen. Voor zover ik hier kan lezen, voldoe ik aan alle voorwaarden om over die optie te moeten kunnen beschikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...