Jump to content

Roman's taxi service nog steeds niet beschikbaar!


FireSea

Recommended Posts

dit stond op wikigta

[1] Je zal minimaal één keer met Roman op stap moeten gaan, of zijn geweest, om zijn 'special ability' vrij te spelen, anders zal hij je niet bellen om je deze aan te bieden. Het is namelijk bij Roman mogelijk dat hij Niko graag mag voor 60% of meer (zelfs voor 100%) terwijl ze nog geen enkele keer uit zijn gegaan.

Dus? Ik ben al zeker 30 keer op stap geweest met Roman als het niet vaker is...

dat kan ik tog niet weten? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus? Ik ben al zeker 30 keer op stap geweest met Roman als het niet vaker is...

dat kan ik tog niet weten? ;)

Wel als je even de eerdere posts leest! ;)

Maar whatever, het probleem is opgelost, maar ik moet hierbij wel concluderen dat het minimum "like"-percentage van Roman van 60% niet klopt. Ik stond op 68% en meteen na de volgende afspraak, die 78% opleverde, werd ik ge-smst met het goede nieuws. Dus kennelijk is het minimum 70% of 75%...

Link to comment
Delen op andere websites

Dus? Ik ben al zeker 30 keer op stap geweest met Roman als het niet vaker is...

dat kan ik tog niet weten? ;)

Wel als je even de eerdere posts leest! ;)

Maar whatever, het probleem is opgelost, maar ik moet hierbij wel concluderen dat het minimum "like"-percentage van Roman van 60% niet klopt. Ik stond op 68% en meteen na de volgende afspraak, die 78% opleverde, werd ik ge-smst met het goede nieuws. Dus kennelijk is het minimum 70% of 75%...

stuur een bericht naar iemand die over die WikiGta pagina gaat om het aan te passen 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Was het eigenlijk gewoon niet 75%.

Maar als Brucie je ook heel leuk vindt kan hij je met zijn helikopter naar verschillende delen van de stad brengen wat ook heel handig is. ;)

Ja, maar het wil mij alleen voortdurend niet lukken om door No. 1 heen te komen... :s

Link to comment
Delen op andere websites

Was het eigenlijk gewoon niet 75%.

Maar als Brucie je ook heel leuk vindt kan hij je met zijn helikopter naar verschillende delen van de stad brengen wat ook heel handig is. ;)

Ja, maar het wil mij alleen voortdurend niet lukken om door No. 1 heen te komen... :s

Je moet gewoon eerst wat ervaring op doen door veel te rijden.

En doe die missie vooral niet als het regent en als je met PC of Playstation 3 speelt kan je een savegame aanvragen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

de taxi service is ook even weg tussen de story line door.

Ja als de taxi service afbrand door toedoen van dimitri en je hebt hem weer terug als roman zn verzekeringsgeld krijgt en een nieuwe koopt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...