Jesperkaj Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) Als je tijdens de intro missie in de auto blijft zitten terwijl het zinkt, zal Huang het woord shit zeggen. Bewerkt: 20 maart 2009 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) Als je tijdens de intro missie in de auto blijft zitten terwijl het zinkt, zal Huang het woord shit zeggen. Dat is altijd. Hij schreeuwt daarna, en dan staat er gewoon WASTED! Dan is het toch een weetje, zoals dat je kan drug dealen. Edit: ik kwam er net achter dat wanneer je tijdens het spelen van het spel je DS open en dicht doet, je allemaal grappige uitspraken hoort. You wanna piece of ma pie. Bewerkt: 20 maart 2009 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Als je tijdens de intro missie in de auto blijft zitten terwijl het zinkt, zal Huang het woord shit zeggen. Dat is altijd. Hij schreeuwt daarna, en dan staat er gewoon WASTED! Dan is het toch een weetje, zoals dat je kan drug dealen. Edit: ik kwam er net achter dat wanneer je tijdens het spelen van het spel je DS open en dicht doet, je allemaal grappige uitspraken hoort. You wanna piece of ma pie. Welcome! Kheb vorige week ff al die geluidjes opgenomen (bijna allemaal). Ze zijn hier te beluisteren. Hoe kan je de geluidjes vorige week nou hebben opgenomen? Hij is pas vandaag hier uitgekomen, tenzij je 'm via 'illegale wegen' heb gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2009 Als je mee wilt doen aan de Loterij moet je van tevoren even Saven. Koop voor een groot bedrag loten. Kijk of er een grote prijs bij zit. Als dat niet zo is laad je je vorige Savegame en heb je je geld nog. Dit kun je doen als je een extra zakcentje wilt hebben . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reaper. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 System -> settings -> Top screen GPS -> ON dan staan er pijlen op de weg naar je waypoint, dus dan hoef je niet de hele tijd naar de radar te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Goed gevonden. Ik heb het gelijk ingesteld. Ik vond het best irritant om bij de taxi missies (gehaald) steedts naar je radar te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackspider Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) Dat je op het eiland in het midden van de map tegen de brug aan , een mini game kan spelen waar je zo lang moet blijven leven tegen over grote groepen vijanden . Deed mij een beetje denken aan COD Zombie Mode. Zombie Mode Bewerkt: 26 maart 2009 door blackspider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Reaper. Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 (bewerkt) ook wel een Rampage genaamd. hier zijn er heel veel van. Het eiland heet trouwens Happiness Island. Bewerkt: 21 maart 2009 door Reaper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Ik weet nog niet of dit bekend was: Je hebt vriendinnen in GTA CW zo kwam ik een vrouw tegen genaamd Marcy met een Infernus en die wou een stukje rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Ik dacht zelf eerder aan ''Willekeurige Personen'' netzoals in GTA IV met Badman enzo, maar als je de missie lukt, is de Infernus van jou, dus snel in je garage stoppen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 21 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Alle random characters zijn: Selma Giorgio Tommy Guy Marcy Cherie Alonso Wilhelm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2009 Ik ben weer een nieuwe tegen gekomen. Ik weet niet wie het is maar het is een kale man en je moet hem brengen naar het busstation. Vervolgens gaat die dan slaan tegen de bus XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.