Reaper. Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 als je met een motor een USJ doet val je er soms eerst vanaf (als je het bord raakt), en dan heb je de USJ alsnog gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 geef met je auto(motor) VEEL GAS EN SPRING VOOR HET TOLPOORTJE ERUIT AUTO RIJD LANGS HET TOLPOORTJEJIJ LOOPT ER DOORHEEM EN STAPT IN DE AUTO als je in een brandweerwagen ,politie auto of in een ambulanse (met sirene) hoef je niet te betalen Werkt inderdaad goed! Een nadeel is als je er uit springt dat je een deel van je health verliest. En als je heel ongelukkig land kan je zelfs dood gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Ik ga er altijd met een ambulance of brandweerauto met sirenes doorheen want als je een ambulance of brandweerauto steelt krijg je nooit een wantedlevel, wel als er een politieauto langsrijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrBellic Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Weetje:Dat als je Noodle Run missies hebt gedaan dat je health dan regenerate als het laag is. Weetje #2:Als je de Mail delivery missies doet dat je dan 100 drugszakjes bij je kan dragen i.p.v 50. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2009 Weetje Als je met een auto een burnout maakt en er staat een voetganger achter je of hij gaat in de vonken staan vliegt de voetganger in de fik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Uit de vuilcontainers lopen vaak kakkerlakken, als je die plet tellen ze mee in je stats onder General-> Cockroaches squashed. Of er een bonus op staat weet ik (nog) niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Weet je dat op Bol.com [/font] Gta CW al de op 4 na meest verkochte game in de Rubriek Actie is 1e New Super Mario Bros. 2006 2e Legend Of Zelda - Phantom Hourglass 2007 3e Pokémon Ranger 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
H995 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 laatst merkte ik iets bij CW,wat (denk ik) nog niet iedereen wist namelijk, bij de onderste brug zie je in het midden een soort bruine "weggetjes". het grappige is dat je daar ook met een auto, motor of lopend op kan. handig als het druk is op de brug en je hebt haast (volgens mij is dit héél onduidelijk, als je iets te vragen heb kan dat en probeer ik t goed uit te leggen ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 Wist je dat je zelfs met een hele slome auto een USJ kan halen van best ver? Neem de schans, het spel gaat nu naar de USJ camera. Zorg dat je genoeg snelheid hebt om tegen het bord aan te knallen. Het spel ziet de knal dan als een genomen USJ. Het kan zijn dat dit niet klopt (of maar bij een bord geldt), want het is me maar 2x gelukt (ik neem niet veel USJ's en anders vlieg ik er door) en bij dezelfde plek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
water Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Welke loterij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Welke loterij? Waarschijnlijk bedoelt hij de Scratch Cards. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
water Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Wist je dat dat ook kan op wikigta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Wist je dat dat ook kan op wikigta? Wat bedoel je? Krassen? Dat kan alleen maar ingame op deze locaties. Locaties opzoeken? Dat is wikigta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wannie_619 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Ben je een leuk weetje of een vette truc gevonden in het spel, meld het hier!>>> Door Svenie: Pinned!<<< als je met een (in mijn geval) reefer vaart en wilt stoppen moet je je linker kant tegen de muur plaatsen en dan uitstappen dan zit je in alle muren maar je ziet je mannetje niet je hoort het geluid van water maar je bent niet in het water het is echt cool je bent letterlijk "onder" liberty city je kan niet terug in het echte water je kan alleen saven en dan loaden en dan ben je eruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 Ben je een leuk weetje of een vette truc gevonden in het spel, meld het hier!>>> Door Svenie: Pinned!<<< als je met een (in mijn geval) reefer vaart en wilt stoppen moet je je linker kant tegen de muur plaatsen en dan uitstappen dan zit je in alle muren maar je ziet je mannetje niet je hoort het geluid van water maar je bent niet in het water het is echt cool je bent letterlijk "onder" liberty city je kan niet terug in het echte water je kan alleen saven en dan loaden en dan ben je eruit Bij mij niet, bij mij stapt hij er van voor uit dus ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.