klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik wil graag weten of San Andreas te makkelijk te spelen is. Want veel mensen zijn denk ik al klaar bij de PS2. En bij de PC hebben al veel mensen nieuwe delen open gekregen door missies. Gaat het allemaal zo makkelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik wil graag weten of San Andreas te makkelijk te spelen is.Want veel mensen zijn denk ik al klaar bij de PS2. En bij de PC hebben al veel mensen nieuwe delen open gekregen door missies. Gaat het allemaal zo makkelijk? Vrij makkelijk wel.. alles is duidenlijk aangegeven, dat vindt ik wel goed eraan.. Toen ik naar de vliegschool moest moest ik het heel vaak doen, dat is echt NIET chill <_< Het is goed zo, niet teveel moeite, maar wel verslavend.. Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik wil graag weten of San Andreas te makkelijk te spelen is.Want veel mensen zijn denk ik al klaar bij de PS2. En bij de PC hebben al veel mensen nieuwe delen open gekregen door missies. Gaat het allemaal zo makkelijk? Vrij makkelijk wel.. alles is duidenlijk aangegeven, dat vindt ik wel goed eraan.. Toen ik naar de vliegschool moest moest ik het heel vaak doen, dat is echt NIET chill <_< Het is goed zo, niet teveel moeite, maar wel verslavend.. Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Hoe vaak en lang speel jij? En doe je dan alleen maar missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik wil graag weten of San Andreas te makkelijk te spelen is.Want veel mensen zijn denk ik al klaar bij de PS2. En bij de PC hebben al veel mensen nieuwe delen open gekregen door missies. Gaat het allemaal zo makkelijk? Vrij makkelijk wel.. alles is duidenlijk aangegeven, dat vindt ik wel goed eraan.. Toen ik naar de vliegschool moest moest ik het heel vaak doen, dat is echt NIET chill <_< Het is goed zo, niet teveel moeite, maar wel verslavend.. Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Hoe vaak en lang speel jij? En doe je dan alleen maar missies? Ik speel voornamelijk missies ja.. rondrijden is saai na een tijdje he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik wil graag weten of San Andreas te makkelijk te spelen is.Want veel mensen zijn denk ik al klaar bij de PS2. En bij de PC hebben al veel mensen nieuwe delen open gekregen door missies. Gaat het allemaal zo makkelijk? Vrij makkelijk wel.. alles is duidenlijk aangegeven, dat vindt ik wel goed eraan.. Toen ik naar de vliegschool moest moest ik het heel vaak doen, dat is echt NIET chill <_< Het is goed zo, niet teveel moeite, maar wel verslavend.. Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Hoe vaak en lang speel jij? En doe je dan alleen maar missies? Ik speel voornamelijk missies ja.. rondrijden is saai na een tijdje he Vooral als je alleen maar Los Santos nog hebt en je al niet in het vliegveld kunt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 lol, *spoiler*, als je je auto voor dat gebouwtje rechts zet bij het hek, dan op de auto springt en dan op het gebouw klimt, dan kan je op het vliegveld komen... *spoiler/* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ja, *spoiler* met een Hunter kan het ook.. Maar ik speel het liever eerlijk, en alleen met cheats als het ECHT niet lukt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 als je cheat is SA makkelijk anders zijn de laatste missies best wel moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xterminator Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Ennuh kan je die save game ergens uppen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ben met PC versie op 52% en nog steeds leuk Ennuh kan je die save game ergens uppen ? Misschien dat ik heb vanavond of morgen release.. moet even kijken.. misschien als ik klaar ben met de missies (exclusief sprays etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bizzie Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind het eigenlijk wel makkelijk maar moet wel eerlijk zeggen dat het wel steeds een beetje moelijker wordt Maar tog het is een vette spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het is niet al te moeilijk, (iedereen kan het als zij of hij het maar wil) maar sommige dingen zijn wel moeilijk... ik zit nu bijvoorbeeld bij de missie waar je zon maaimachine moet jatten bij boeren, die boeren zijn zowat onzichtbaar en het mislukt steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het is niet al te moeilijk, (iedereen kan het als zij of hij het maar wil) maar sommige dingen zijn wel moeilijk... ik zit nu bijvoorbeeld bij de missie waar je zon maaimachine moet jatten bij boeren, die boeren zijn zowat onzichtbaar en het mislukt steeds Hahah Wat een toeval die heb ik net gehaald. Zoals in de Faq staan gewoon meteen die maaimachine pakken en rijden maar. Ik vind gta sa in het begin wel makkelijk maar het word steeds moeilijker en dat is het leuke er van Zelf ga ik nu beginnen aan de missie met Catalina ( schrijf ik da goed ? ) MAar dat doe ik morgen want het is zo ver rijden naar haar toe! :lol: :o :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind het niet te makkelijk ook nie te moeilijk , vallen die andere gangs je eige wijk veel of nie veel ? ik hoop van nie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xterminator Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Misschien dat ik heb vanavond of morgen release.. moet even kijken.. misschien als ik klaar ben met de missies (exclusief sprays etc.) Oke;) ik verheug me er al op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.