Jump to content

Geen nieuwe afbeeldingen in Gallery


GTAJoel

Recommended Posts

Hallo mensen..

Ik heb een klein technisch probleempje:

Sinds een paar maanden verschijnen er geen nieuwe afbeeldingen meer in mijn 'Gallery' mapje in 'GTA SA Userfiles'. Als ik een foto maak in de singleplayer of een screenshot in SA-MP komt hij niet in dat mapje te staan. In SA-MP zegt hij wel dat hij een screenshot heeft gemaakt maar ik kan hem dus nooit terug bekijken. Hoe kan dit, is hij vol ofzo? Er staat 14 mb aan plaatjes in.

Hier wat achtergrond informatie, geen idee of je er wat mee kan maar ik zet het er maar bij:

- Windows Vista SP2

- GTA SA V1.0 (van V2.0 naar V1.0 gepatched.)

- Er is nog 266 Gb over op mijn harde schijf

- Geen mods, behalve Sobeit.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het in SP niet meer werkt is inderdaad raar. Maar SA:MP Screenshots ( F8 ) worden gewoonlijk opgeslagen in de installatiemap van San Andreas. (Standaard: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\)

Ik zie dat je Vista gebruikt. Ik zou dan wel kunnen vragen of je San Andreas als administrator uitvoert, maar meestal als je dat niet doet, werkt het spel niet eens. Toch zal ik het maar even controleren. Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de installatiemap > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het in SP niet meer werkt is inderdaad raar. Maar SA:MP Screenshots ( F8 ) worden gewoonlijk opgeslagen in de installatiemap van San Andreas. (Standaard: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\)

Ik zie dat je Vista gebruikt. Ik zou dan wel kunnen vragen of je San Andreas als administrator uitvoert, maar meestal als je dat niet doet, werkt het spel niet eens. Toch zal ik het maar even controleren. Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San Andreas, of op gta_sa.exe in de installatiemap > Eigenschappen > Tabblad Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.

Ik heb dat geprobeerd maar ik kan dat geen eens aanvinken :? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat wel kan? Ik gebruik mijn pc als enige (dus admin) en ik heb het accountbeheer uitgezet trouwens.

disghodsakhaij.jpg

Probeer foto's te maken met je fototoestel...? :7

( IN SA )

Dat is nou juist het punt :cya:

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer foto's te maken met je fototoestel...? :7

( IN SA )

Dat is nou juist het punt :cya:

Dat had je echter niet vermeld, je had alleen vermeld dat het niet lukt met je Print screen knop.

Je hebt niet erbij vermeld dat als je een foto maakt met je fototoestel dat ie dan niet in de Gallery map terecht komt :cya:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer foto's te maken met je fototoestel...? :7

( IN SA )

Dat is nou juist het punt :cya:

Dat had je echter niet vermeld, je had alleen vermeld dat het niet lukt met je Print screen knop.

Je hebt niet erbij vermeld dat als je een foto maakt met je fototoestel dat ie dan niet in de Gallery map terecht komt :cya:

hoho jongeman,

als je goed had gelezen dan heb je het word printscreen nooit gezien in mn eerste post..

Ik citeer uit mijn post:

Als ik een foto maak in de singleplayer of een screenshot in SA-MP komt hij niet in dat mapje te staan.

Duidelijk?

En in SA-MP heb je je printscreen knop niet nodig want F8 heeft die functie al..

Link to comment
Delen op andere websites

GTAJoel heeft inderdaadduidelijk vermeld dat hij foto's maakt met de SinglePlayer en screenshots met SA:MP. ( F8 ).

Daarnaast denk ik dat je UAC hebt uitgezet? Dat kan de reden zijn dat je het vinkje niet kan aanklikken. Als UAC uit staat, zou het spel in princiepe nog beter moeten werken dan wanneer het aan staat.

Ik bedenk me nu een andere fout, wat kan komen door het verwijderen van gta_sa.set of een wijziging erin. Ga eens naar het ingame menu > Options > Display Setup > Zorg dat Store Gallery Photos op ON staat. :)

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat je het door hebt..

Kom maar op met die oplossingen!

Zeg ik dat ik het door heb? Nee.

Zeg ik dat het allemaal wel zou zijn? Ja

OMG, groei op! Het is duidelijk vermeld en hou eens op met zeuren!

En nu hou ik op met jou te bemoeien want het heeft toch geen zin, ik verdoe mijn tijd met jou.

GTAJoel heeft inderdaadduidelijk vermeld dat hij foto's maakt met de SinglePlayer en screenshots met SA:MP. ( F8 ).

Daarnaast denk ik dat je UAC hebt uitgezet? Dat kan de reden zijn dat je het vinkje niet kan aanklikken. Als UAC uit staat, zou het spel in princiepe nog beter moeten werken dan wanneer het aan staat.

Ik bedenk me nu een andere fout, wat kan komen door het verwijderen van gta_sa.set of een wijziging erin. Ga eens naar het ingame menu > Options > Display Setup > Zorg dat Store Gallery Photos op ON staat. :)

Ik heb uac idd uit staan, en 'Store Gallery Photos' stond aan bij mij.

Bedankt voor het (serieuze) meedenken Remi-X!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...