Jump to content

GetPlayerName


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik heb bijvoorbeeld dit in een teleport staan:

		
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), "*** %s has teleported to Drift Four [/drift]", name );
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);

maar als iemand ernaartoe gaat, komt niet alles er te staan, het achterste deel van de zin is weg.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Langere string gebruiken. Zoek iets van 128, maximale chat string.

@Hieronder: 256 is eigenlijk een behoorlijk onverstandige string grootte. Bijna niks heeft zo groot nodig, en daarnaast maken grotere strings je server ook trager.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb bijvoorbeeld dit in een teleport staan:

		
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), "*** %s has teleported to Drift Four [/drift]", name );
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);

maar als iemand ernaartoe gaat, komt niet alles er te staan, het achterste deel van de zin is weg.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Probeer je string size eens wat hoger te zetten, ook raad ik je aan Hetvolgende te doen:

new string[256] // of [128]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...