propje400 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoi, ik heb bijvoorbeeld dit in een teleport staan: new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "*** %s has teleported to Drift Four [/drift]", name ); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string); maar als iemand ernaartoe gaat, komt niet alles er te staan, het achterste deel van de zin is weg. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 (bewerkt) Langere string gebruiken. Zoek iets van 128, maximale chat string. @Hieronder: 256 is eigenlijk een behoorlijk onverstandige string grootte. Bijna niks heeft zo groot nodig, en daarnaast maken grotere strings je server ook trager. Bewerkt: 24 oktober 2009 door Remi-X Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoi, ik heb bijvoorbeeld dit in een teleport staan: new name[MAX_PLAYER_NAME], string[48]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), "*** %s has teleported to Drift Four [/drift]", name ); SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string); maar als iemand ernaartoe gaat, komt niet alles er te staan, het achterste deel van de zin is weg. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Probeer je string size eens wat hoger te zetten, ook raad ik je aan Hetvolgende te doen: new string[256] // of [128] Reageren
propje400 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ok bedankt, weet niets van strings namelijk Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ok bedankt, weet niets van strings namelijk Normaal is het altijd 256 Maar, omdat dit ook veel geheugen gebruikt is het nu gebruikelijk om 128 te gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.