pompbakje Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 ik heb sinds vorigeweek maandag een nieuwe laptop met een trail van norman, maar als ik een scan wil doen werkt hij niet ik had een screen genomen maar weet niet hoe ik hem moet posten Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. Reageren
pompbakje Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen. ja, maar die laat alles door, dus kun je net zo goed norton houden. deinstalleer norton en ga voor avira, avast, nod32 of iets dergelijks. Reageren
pompbakje Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. wat kan je dan allemaal wel doen met een trail? btw, op het venster stond er: NVC ON-DEMAN SCANNER WERKT NIET MEER er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is Download AVG anti virus. Daar krijg je een trial waarmee je wel kan scannen. ja, maar die laat alles door, dus kun je net zo goed norton houden. deinstalleer norton en ga voor avira, avast, nod32 of iets dergelijks. ik heb norman, niet norton xD Reageren
pompbakje Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen. Reageren
pompbakje Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen. ok, bedankt, want volgens mij heb ik een virus. op een laptop die nog geen week oud is :s Reageren
pompbakje Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Bij een trial kan je niet scannen. normaal kan je bij een trail toch wel scannen? Ja maar soms niet de bestanden verwijderen. en kan je bij de trail van nod32 de bestanden wel verwijderen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel. Reageren
pompbakje Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel. heb nod32 gedownload en die vervoledigd wel zijn scan dus hij zal wel goed zijn. Bedankt aan iedereen die mij geholpen heeft maar ik heb nog een vraagje. Als je je pc upgrade naar windows 7 formateer je ook je pc, worden dan alle eventuele virusen op je pc verwijdert? Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 nod32 is geloof ik gewoon gratis, dus ik neem aan van wel. heb nod32 gedownload en die vervoledigd wel zijn scan dus hij zal wel goed zijn. Bedankt aan iedereen die mij geholpen heeft maar ik heb nog een vraagje. Als je je pc upgrade naar windows 7 formateer je ook je pc, worden dan alle eventuele virusen op je pc verwijdert? ligt aan het virus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.