hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb een heel stom probleem op mijn laptop als de stekker erin zit draait alles zonder lag zodra ik hem eruit haal gaat hij laggen wat kan dit zijn Reageren
Kryziek Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Je voeding is versleten. Doordat je de stekker erin doet krijgen de cpu en gpu meer stroom. Daardoor werken ze weer beter. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Waarschijnlijk omdat je hardware te weinig energie krijgt en je processor/videokaart/geheugen niet optimaal kan draaien. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 mijn voeding kan niet versleten zijn want mijn laptop is 6dagen oud Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Grote kans dat het dan R.I.P laptop is een keertje want dan raakt hij tevaak oververhit Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Grote kans dat het dan R.I.P laptop is een keertje want dan raakt hij tevaak oververhit Of hij wil elke keer z'n wieken op de as van z'n fan draaien... XD Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Wie heeft er nou weer een stopcontact in z'n WC? Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Wie heeft er nou weer een stopcontact in z'n WC? lol is gewoon grapje @ overhit dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Coonniek, wil je a.u.b. stoppen met het vertellen van de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb? Ja, het klopt dat de laptop veel stroom trekt als je gaat gamen, maar een ventilator verbruikt bijna geen stroom. Daarnaast raakt de laptop echt niet oververhit en er gaat ook niks kapot als de laptop gloedje nieuw is. Ik zou proberen de grafische instellingen wat lager te zetten zodat de laptop minder belast wordt, waardoor de laptop minder belast wordt. Ik heb overigens het vermoeden dat dit komt door energie besparings functies van de laptop, waardoor je dus langer met je accu doet maar daardoor word de maximale belasting van je laptop beperkt. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 hé ik heb net hetzelfde Komt waarschijnlijk door het feit dat IV héél veel stroom gebruikt. Lol, niet in feite IV zelf maar ook gwn andere game's die zo zware graphics hebben. Ik zal het uitleggen, heel simpel allemaal: Je start Gta IV, Je grafische kaart, Processor en Harde Schijf moeten hard te beginnen werken. Dus dat trekt al meer stroom en dan; Dus we hebben nu al 1 reden waarom IV veel stroom trekt, maar dan... de grafische kaart, processor en harde schijf worden dan warmer en warmer, vooral je processor en grafische kaart. Om dit koel te houden hebben we een Fan ( Ventilator ) en dit gebruikt ook al uber mega veel stroom, vooral als je processor overhit begint te raken. Dan gaat je fan de wieken van z'n as draaien Lol, dus je kan jammer genoeg niet ff in de wc op school gta iv gaan spelen want hij moet aangsloten zijn... lol wel als er stroom is en als ik vervolgens GTA IV ga spelen haal ik mijn accu eruit anders gata die kapot als hij vol is en hij blijft opladen Wie heeft er nou weer een stopcontact in z'n WC? lol is gewoon grapje @ overhit dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op? Als je er een potlood in steekt zodat je FAN niet meer kan draaien wel ja, HAHAHAHA XD Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 lol is gewoon grapje @ overhit dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op? Nee dan doet je laptop het niet want dan krijgt hij geen stroom Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Coonniek, wil je a.u.b. stoppen met het vertellen van de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb? Ja, het klopt dat de laptop veel stroom trekt als je gaat gamen, maar een ventilator verbruikt bijna geen stroom. Daarnaast raakt de laptop echt niet oververhit en er gaat ook niks kapot als de laptop gloedje nieuw is. Ik zou proberen de grafische instellingen wat lager te zetten zodat de laptop minder belast wordt, waardoor de laptop minder belast wordt. Ik heb overigens het vermoeden dat dit komt door energie besparings functies van de laptop, waardoor je dus langer met je accu doet maar daardoor word de maximale belasting van je laptop beperkt. Je bent zelf bullshiy Galiorix, Je gaat niet tegen een ICT-er zeggen dat ik bullshit praat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.