Jump to content

best wel grappig maar raar probleem


hoidatwastimmi

Recommended Posts

lol is gewoon grapje

@ overhit

dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op?

Nee dan doet je laptop het niet want dan krijgt hij geen stroom :cab:

dat bedoel ik niet ik bedoel als ik mijn accu eruit haal en de stekker erin doe en dan ga ik GTA spelen blaas ik hem dan op?? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • coolnniek9

    11

  • hoidatwastimmi

    7

  • Galiorix

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

Top Posters In This Topic

Coonniek, wil je a.u.b. stoppen met het vertellen van de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb? Ja, het klopt dat de laptop veel stroom trekt als je gaat gamen, maar een ventilator verbruikt bijna geen stroom. Daarnaast raakt de laptop echt niet oververhit en er gaat ook niks kapot als de laptop gloedje nieuw is. Ik zou proberen de grafische instellingen wat lager te zetten zodat de laptop minder belast wordt, waardoor de laptop minder belast wordt.

Ik heb overigens het vermoeden dat dit komt door energie besparings functies van de laptop, waardoor je dus langer met je accu doet maar daardoor word de maximale belasting van je laptop beperkt.

Je bent zelf bullshiy Galiorix,

Je gaat niet tegen een ICT-er zeggen dat ik bullshit praat?

Ga ergens anders ruzie maken.

Link to comment
Delen op andere websites

lol is gewoon grapje

@ overhit

dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op?

Nee dan doet je laptop het niet want dan krijgt hij geen stroom :cab:

dat bedoel ik niet ik bedoel als ik mijn accu eruit haal en de stekker erin doe en dan ga ik GTA spelen blaas ik hem dan op?? :cab:

Nee, je kan 'm alleen opblazen als je er een potlood in steekt zoals ik al gezegd had. aan de zeikant in de ventilator gaten weet je wel als je daar een potlood in steekt vliegt je laptop in de fik.

Caution! Probeer dit niet thuis! XD

Link to comment
Delen op andere websites

lol is gewoon grapje

@ overhit

dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op?

Nee dan doet je laptop het niet want dan krijgt hij geen stroom :cab:

dat bedoel ik niet ik bedoel als ik mijn accu eruit haal en de stekker erin doe en dan ga ik GTA spelen blaas ik hem dan op?? :cab:

Nee, je kan 'm alleen opblazen als je er een potlood in steekt zoals ik al gezegd had. aan de zeikant in de ventilator gaten weet je wel als je daar een potlood in steekt vliegt je laptop in de fik.

Caution! Probeer dit niet thuis! XD

ok dan doe ik het in een internet cafe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

lol is gewoon grapje

@ overhit

dus als ik mijn accu eruit haalt blaas ik mijn laptop op?

Nee dan doet je laptop het niet want dan krijgt hij geen stroom :cab:

dat bedoel ik niet ik bedoel als ik mijn accu eruit haal en de stekker erin doe en dan ga ik GTA spelen blaas ik hem dan op?? :cab:

Nee, je kan 'm alleen opblazen als je er een potlood in steekt zoals ik al gezegd had. aan de zeikant in de ventilator gaten weet je wel als je daar een potlood in steekt vliegt je laptop in de fik.

Caution! Probeer dit niet thuis! XD

ok dan doe ik het in een internet cafe :puh:

HAHHAHAHA

@Kenny: Bepaal jij waar ik ruzie maak?

Je mag me ballen likken! :tu:

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Een ict'er van 12 jaar oud? Lijkt me onwaarschijnlijk.. En galorix heeft gelijk trouwens.

EDIT: coolnniek9 heeft zijn post aangepast zodat mijn post ook niet meer klopt..

Bewerkt: door GTAJoel
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent zelf bullshiy Galiorix,

Je gaat niet tegen een ICT-er zeggen dat ik bullshit praat?

GTFO!

Je bent pas 12 jaar, je weet bijna niks van computers en je noemt jezelf dan al een ICT'er? Je weet waarschijnlijk nog niet eens waar CPU voor staat en zelfs al wist je dat, dan zou je nog niet eens weten wat het betekende. Je praat constant onzin over computer zaken en geeft mensen verkeerd advies. Misschien denk je dat je veel weet, maar ik ben volgens mij niet de enige die zich aan jou ergert.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt, als het goed is, instellen wat er gebeurd als de laptop op accu stroom gaat werken. Waarschijnlijk staat er nu dat je processor bijvoorbeeld maar voor 80 % belast kan worden, waardoor GTA IV gaat laggen. Als je nu gewoon instelt dat de processor op 100% blijft werken als je overgaat op een accu, zal GTA IV waarschijnlijk niet meer laggen.

@ Hierboven: Je bent niet de enige nee. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt, als het goed is, instellen wat er gebeurd als de laptop op accu stroom gaat werken. Waarschijnlijk staat er nu dat je processor bijvoorbeeld maar voor 80 % belast kan worden, waardoor GTA IV gaat laggen. Als je nu gewoon instelt dat de processor op 100% blijft werken als je overgaat op een accu, zal GTA IV waarschijnlijk niet meer laggen.

@ Hierboven: Je bent niet de enige nee. :bier:

hoe stel ik dat in ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent zelf bullshiy Galiorix,

Je gaat niet tegen een ICT-er zeggen dat ik bullshit praat?

GTFO!

Je bent pas 12 jaar, je weet bijna niks van computers en je noemt jezelf dan al een ICT'er? Je weet waarschijnlijk nog niet eens waar CPU voor staat en zelfs al wist je dat, dan zou je nog niet eens weten wat het betekende. Je praat constant onzin over computer zaken en geeft mensen verkeerd advies. Misschien denk je dat je veel weet, maar ik ben volgens mij niet de enige die zich aan jou ergert.

Jij gaat mij leren over een central processing unit?

JIj zegt dat een fan niet meer stroom verbruikt?

HAHAHA je mag me ballen likken!

Dus als een fan op 101RPM Draait gebruikt ie even veel stroom als dat ie op 502RPM draait?

Hou je mond man dumbass, lach me de klere hiero met me broer die wel ict-er is :7

Edit: en owja, ookal wist ik wat CPU Betekende wist ik niet waarvoor het diende ofzo, wat je alleaal uitklepte net ( boeit me niet ) Ik heb de processor uit de central unit in me handen gehad, de hart van de pc waarmee ik nu werk.

De CPU zorgt uiteraard voor de CPU, ( Noordkant ) , RAM , Video , en aan de Zuidkant PCI , IDE , SATA , USB en andere externe geluids inpluggen.

En tegenwoording hebben we asynchrone processors dus ga weg ouwe met je CPU

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt, als het goed is, instellen wat er gebeurd als de laptop op accu stroom gaat werken. Waarschijnlijk staat er nu dat je processor bijvoorbeeld maar voor 80 % belast kan worden, waardoor GTA IV gaat laggen. Als je nu gewoon instelt dat de processor op 100% blijft werken als je overgaat op een accu, zal GTA IV waarschijnlijk niet meer laggen.

@ Hierboven: Je bent niet de enige nee. :bier:

hoe stel ik dat in ?

Elke laptop heeft een shortcut rechtsonderin, meestal een batterijtje ofzo. Bij mij in ieder geval wel, daar kan je die zooi instellen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent zelf bullshiy Galiorix,

Je gaat niet tegen een ICT-er zeggen dat ik bullshit praat?

GTFO!

Je bent pas 12 jaar, je weet bijna niks van computers en je noemt jezelf dan al een ICT'er? Je weet waarschijnlijk nog niet eens waar CPU voor staat en zelfs al wist je dat, dan zou je nog niet eens weten wat het betekende. Je praat constant onzin over computer zaken en geeft mensen verkeerd advies. Misschien denk je dat je veel weet, maar ik ben volgens mij niet de enige die zich aan jou ergert.

Jij gaat mij leren over een central processing unit?

JIj zegt dat een fan niet meer stroom verbruikt?

HAHAHA je mag me ballen likken!

Dus als een fan op 101RPM Draait gebruikt ie even veel stroom als dat ie op 502RPM draait?

Hou je mond man dumbass, lach me de klere hiero met me broer die wel ict-er is :7

Edit: en owja, ookal wist ik wat CPU Betekende wist ik niet waarvoor het diende ofzo, wat je alleaal uitklepte net ( boeit me niet ) Ik heb de processor uit de central unit in me handen gehad, de hart van de pc waarmee ik nu werk.

De CPU zorgt uiteraard voor de CPU, ( Noordkant ) , RAM , Video , en aan de Zuidkant PCI , IDE , SATA , USB en andere externe geluids inpluggen.

En tegenwoording hebben we synchrone processors dus ga weg ouwe met je CPU

Offtopic:

Ik begin nu echt een scheit hekel aan je te hebben..

Wat een cpu is kun je op internet gwn opzoeken dus dat is geen bewijs...

Mijn fan gebruikt bijna GEEN energie hoe hard hij ook draait..

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat mij leren over een central processing unit?

JIj zegt dat een fan niet meer stroom verbruikt?

HAHAHA je mag me ballen likken!

Dus als een fan op 101RPM Draait gebruikt ie even veel stroom als dat ie op 502RPM draait?

Hou je mond man dumbass, lach me de klere hiero met me broer die wel ict-er is :7

Heb ik ergens ooit gezegt dat een fan die op 100RPM draait evenveel stroom verbruikt als hij op 500RPM draait? Nee, eigenlijk niet. Of een ventilator 1000RPM of 2000RPM draait maakt voorderest weinig uit voor het stroomverbruik van een computer, omdat die dingen meestal op 5 of 10 volt lopen. Een laptop vliegt echt niet in de fik als je een fan stopt, hij valt uiteindelijk gewoon uit door de hitte. En het ging er nog altijd dat JIJ nauwelijks iets weet van computers en niet dat je broer blijkbaar een ICT-er is. Douchebag.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gaat mij leren over een central processing unit?

JIj zegt dat een fan niet meer stroom verbruikt?

HAHAHA je mag me ballen likken!

Dus als een fan op 101RPM Draait gebruikt ie even veel stroom als dat ie op 502RPM draait?

Hou je mond man dumbass, lach me de klere hiero met me broer die wel ict-er is :7

Heb ik ergens ooit gezegt dat een fan die op 100RPM draait evenveel stroom verbruikt als hij op 500RPM draait? Nee, eigenlijk niet. Of een ventilator 1000RPM of 2000RPM draait maakt voorderest weinig uit voor het stroomverbruik van een computer, omdat die dingen meestal op 5 of 10 volt lopen. Een laptop vliegt echt niet in de fik als je een fan stopt, hij valt uiteindelijk gewoon uit door de hitte. En het ging er nog altijd dat JIJ nauwelijks iets weet van computers en niet dat je broer blijkbaar een ICT-er is. Douchebag.

Oo hebben we het daarover, dat was een grap man dat ie in de fik vliegt.

Ik zei: Steek een potlood in de ventilatiegaten zodat je fan niet meer kan draaien.

Was gwn ff als grap, maar dat is inderdaad gelul dat ie in de fik vliegt hoor xD

Maar vertel mij, waarom gebruikt een fan niet meer stroom als ie harder gaat draaien?

Als een 2 motorisch vliegtuig z'n propellers 5.000RPM draaien verbruikt ie minder kerosine dan dat z'n propellers op 10.000RPM draaien. Want als ie z'n propellers opeens 10.000RPM laat draaien springt de Fuel Indicator in 1x omhoog.

En ik dacht; zal vast wel 't zelfde geval zijn bij de pc :bier:

Maar da tis volgens jou niet zo? :$

Link to comment
Delen op andere websites

o hebben we het daarover, dat was een grap man dat ie in de fik vliegt.

Ik zei: Steek een potlood in de ventilatiegaten zodat je fan niet meer kan draaien.

Was gwn ff als grap, maar dat is inderdaad gelul dat ie in de fik vliegt hoor xD

Maar vertel mij, waarom gebruikt een fan niet meer stroom als ie harder gaat draaien?

Als een 2 motorisch vliegtuig z'n propellers 5.000RPM draaien verbruikt ie minder kerosine dan dat z'n propellers op 10.000RPM draaien. Want als ie z'n propellers opeens 10.000RPM laat draaien springt de Fuel Indicator in 1x omhoog.

En ik dacht; zal vast wel 't zelfde geval zijn bij de pc :bier:

Maar da tis volgens jou niet zo? :$

Begrijpend lezen is zoals bij velen van jullie nogal moeilijk. Ik zeg niet dat een fan evenveel energie verbruikt op 100RPM als op 1000RPM. Dat heb ik nergens gezegd, jij kan gewoon niet goed lezen. Maar een fan verbruikt maar heel weinig energie dus het verschil in energie verbruik is te verwaarlozen. Een laptop zal heus niet een uur eerder uitvallen omdat de fan van de CPU harder gaat draaien. Leg me geen woorden in de mond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...