Jump to content

best wel grappig maar raar probleem


hoidatwastimmi

Recommended Posts

o hebben we het daarover, dat was een grap man dat ie in de fik vliegt.

Ik zei: Steek een potlood in de ventilatiegaten zodat je fan niet meer kan draaien.

Was gwn ff als grap, maar dat is inderdaad gelul dat ie in de fik vliegt hoor xD

Maar vertel mij, waarom gebruikt een fan niet meer stroom als ie harder gaat draaien?

Als een 2 motorisch vliegtuig z'n propellers 5.000RPM draaien verbruikt ie minder kerosine dan dat z'n propellers op 10.000RPM draaien. Want als ie z'n propellers opeens 10.000RPM laat draaien springt de Fuel Indicator in 1x omhoog.

En ik dacht; zal vast wel 't zelfde geval zijn bij de pc :bier:

Maar da tis volgens jou niet zo? :$

Begrijpend lezen is zoals bij velen van jullie nogal moeilijk. Ik zeg niet dat een fan evenveel energie verbruikt op 100RPM als op 1000RPM. Dat heb ik nergens gezegd, jij kan gewoon niet goed lezen. Maar een fan verbruikt maar heel weinig energie dus het verschil in energie verbruik is te verwaarlozen. Een laptop zal heus niet een uur eerder uitvallen omdat de fan van de CPU harder gaat draaien. Leg me geen woorden in de mond.

Dat had ik wel gelezen hoor, maar ik beëindig dit eindeloos gesprek maar bij deze, want de "megalid" heeft toch altijd gelijk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • coolnniek9

    11

  • hoidatwastimmi

    7

  • Galiorix

    4

  • Kenny-Petrovic

    3

Top Posters In This Topic

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...