Jump to content

hoe wissel ik mijn wapen

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe wissel ik mijn wapen want mijn boekje is met een brand in de fik gevlogen :S

Geplaatst:

Na jou laatste berichten geloof ik dit niet meer en ik vind dat je nu echt eens moet ophouden met dit geouwehoer alleen serieuze vragen

en als je nou eens op wikigta zou kijken vind je het antwoord: Besturing Gta IV (Alle platformen)

Geplaatst:

Speel je GTA 4 op de pc?

Dan kan het gewoon met je scrollwieltje van je muis.. En volgens mij zijn daar nog wel meer toetsen voor.

Check voor meer controls deze pagina. ;)

Geplaatst:

Na jou laatste berichten geloof ik dit niet meer en ik vind dat je nu echt eens moet ophouden met dit geouwehoer alleen serieuze vragen

en als je nou eens op wikigta zou kijken vind je het antwoord: Besturing Gta IV (Alle platformen)

hahhaah bij deze lachte ik me echt dood XD

Geplaatst:

hahhaah bij deze lachte ik me echt dood XD

hoezo dan :schater:

Geplaatst:

hoezoo geouwehoer lol :puh:

een aantal tips voor jou voordat je een onderwerp opend die nergens op slaat

- Gebruik de zoekfuntie

- Gebruikt WikiGta (veel mensen doen hier hun best op en de info is 100% betrouwbaar)

- probeer eerst zelf iets uit qua besturing niet qua pc opblazen

- wees een beetje serieus als je de vraag stelt niet met lol enzo en alsof je het helemaal geweldig vind dat Gta IV lagg heeft

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...