hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hoe wissel ik mijn wapen want mijn boekje is met een brand in de fik gevlogen :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Na jou laatste berichten geloof ik dit niet meer en ik vind dat je nu echt eens moet ophouden met dit geouwehoer alleen serieuze vragen en als je nou eens op wikigta zou kijken vind je het antwoord: Besturing Gta IV (Alle platformen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Speel je GTA 4 op de pc? Dan kan het gewoon met je scrollwieltje van je muis.. En volgens mij zijn daar nog wel meer toetsen voor. Check voor meer controls deze pagina. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Na jou laatste berichten geloof ik dit niet meer en ik vind dat je nu echt eens moet ophouden met dit geouwehoer alleen serieuze vragen en als je nou eens op wikigta zou kijken vind je het antwoord: Besturing Gta IV (Alle platformen) hahhaah bij deze lachte ik me echt dood XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Na jou laatste berichten geloof ik dit niet meer en ik vind dat je nu echt eens moet ophouden met dit geouwehoer alleen serieuze vragen en als je nou eens op wikigta zou kijken vind je het antwoord: Besturing Gta IV (Alle platformen) hahhaah bij deze lachte ik me echt dood XD hoezo dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hoezoo geouwehoer lol Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hoezoo geouwehoer lol een aantal tips voor jou voordat je een onderwerp opend die nergens op slaat - Gebruik de zoekfuntie - Gebruikt WikiGta (veel mensen doen hier hun best op en de info is 100% betrouwbaar) - probeer eerst zelf iets uit qua besturing niet qua pc opblazen - wees een beetje serieus als je de vraag stelt niet met lol enzo en alsof je het helemaal geweldig vind dat Gta IV lagg heeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts