Jump to content

Kate dood of niet glitch of bug


gta fan!!

Recommended Posts

Ik heb dit probleem nooit gehad, ik cheat wel, maar ik had een ander probleem:

Als ik dus de allerlaatste missie doe, dat je samen met jacob en roman in die congosentti die andere gasten moet achtervolgen en dat je dan bij dat huisje uitkomt en pegorino moet vermoorden.

Als ik dan met mn sanches over die houten schans ga hang ik aan die helikopter. Dan moet je op de spatiebalk drukken om in die heli te klimmen, maar dat lukt bij mij niet. Hoevaak ik ook op spatie druk, hij klimt gewoon niet omhoog. Na een tijdje val ik dus van die heli af in het water en heb ik die missie gefaald.

Weet iemand anders hoe dit komt, het is best wel vervelend, want hierdoor kan ik niet verder.

ik speel op PC

Ik heb het dit probleem zelf niet, maar wat je kunt proberen is voor die missie ff je jump toets te veranderen in shift of zo....misschien dat deze beter lukt...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    6

  • gta fan!!

    4

  • gtavcsky

    4

  • End Of The Riot

    3

Ik heb dit probleem nooit gehad, ik cheat wel, maar ik had een ander probleem:

Als ik dus de allerlaatste missie doe, dat je samen met jacob en roman in die congosentti die andere gasten moet achtervolgen en dat je dan bij dat huisje uitkomt en pegorino moet vermoorden.

Als ik dan met mn sanches over die houten schans ga hang ik aan die helikopter. Dan moet je op de spatiebalk drukken om in die heli te klimmen, maar dat lukt bij mij niet. Hoevaak ik ook op spatie druk, hij klimt gewoon niet omhoog. Na een tijdje val ik dus van die heli af in het water en heb ik die missie gefaald.

Weet iemand anders hoe dit komt, het is best wel vervelend, want hierdoor kan ik niet verder.

ik speel op PC

als je nou slim bent, begin je hier een ander topic over, want dit heeft hier niks mee te maken... :duh:

>>> Door Jacky-2007: En als jij dit soort uitlatingen aan de crew overlaat... Aangezien de vraag van de TS al beantwoord is, mag hier best van onderwerp veranderd worden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

volgens mij begrijp jij dat helemaal goed,

kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt :klap::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

volgens mij begrijp jij dat helemaal goed,

kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt :klap::tu:

Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet :bonk: !

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag

Link to comment
Delen op andere websites

@ Kate bug

Nog nooit van gehoord... wel vaag.

Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto.

,,Hi Nico, you look awesome"

,,You look... ehh... dead"

@ Last mission bug

Ik had het niet.

Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken?

Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor :bonk: )

volgens mij begrijp jij dat helemaal goed,

kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt :klap::tu:

Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet :bonk: !

Ik deed het niet omdat ik bezig was met stevie's auto's....k had er net een gevonden en stond vlak voor de garage...ze belde me dus nogal ongelegen.

Achteraf had ik het idd moeten accepteren....ben er erg benieuwd naar

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Quote-piramide verwijderd<<<

Dus hier bij een oproep:

Word je gebeld door Kate na de missie Mr. & Mrs. Bellic en je hebt daarvoor voor revenge gekozen? ACCEPTEER HET VERZOEK VOOR EEN AFSPRAAK! Meld meteen op dit forum wat er gebeurde!

Bijvoorbaat dank _O_ !

>>> Door Jacky-2007: Gelieve de knop "Add Reply" onderaan een onderwerp zoveel mogelijk te gebruiken, en niet zo vaak de "Reply" knop onder het laatste bericht. Dit voorkomt zogeheten overbodige Quote-piramides. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag

Ik kan een ander toetsen bord proberen, maar ik heb nu een 'extreme gaming' G11 toetstenbord, (bedraad dus, omdat dat sneller is xD) Dus daar zal het niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol dingking. Ik heb zelf de bug nooit gehad, al heb ik die laatste missie nu al 4 keer gedaan. Moet je iets speciaal doen om te bug te krijgen ofzo?

volgens mij hebben de mensen die dit krijgen cheats gebruikt :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is al een hele tijd bekend.

Het gaat om bug dat Kate je belt voor een date. (terwijl ze eigenlijk dood is) :7

Maar dat is ook maar éénmalig daarna kan je niet meer met haar daten. :N

maar ik ben al bijna 8 of 9 keer door haar gebeld (terwijl ze dus dood is)

ALs je altijd negatief reageert blijft ze bellen als je positief antwoordt ne met haar uit gaat belt ze nooit meer en staat haar nummer niet meer in je telefoon lijst. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...