gtavcsky Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb dit probleem nooit gehad, ik cheat wel, maar ik had een ander probleem: Als ik dus de allerlaatste missie doe, dat je samen met jacob en roman in die congosentti die andere gasten moet achtervolgen en dat je dan bij dat huisje uitkomt en pegorino moet vermoorden. Als ik dan met mn sanches over die houten schans ga hang ik aan die helikopter. Dan moet je op de spatiebalk drukken om in die heli te klimmen, maar dat lukt bij mij niet. Hoevaak ik ook op spatie druk, hij klimt gewoon niet omhoog. Na een tijdje val ik dus van die heli af in het water en heb ik die missie gefaald. Weet iemand anders hoe dit komt, het is best wel vervelend, want hierdoor kan ik niet verder. ik speel op PC Ik heb het dit probleem zelf niet, maar wat je kunt proberen is voor die missie ff je jump toets te veranderen in shift of zo....misschien dat deze beter lukt...? Reageren
debeste95 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik heb dit probleem nooit gehad, ik cheat wel, maar ik had een ander probleem: Als ik dus de allerlaatste missie doe, dat je samen met jacob en roman in die congosentti die andere gasten moet achtervolgen en dat je dan bij dat huisje uitkomt en pegorino moet vermoorden. Als ik dan met mn sanches over die houten schans ga hang ik aan die helikopter. Dan moet je op de spatiebalk drukken om in die heli te klimmen, maar dat lukt bij mij niet. Hoevaak ik ook op spatie druk, hij klimt gewoon niet omhoog. Na een tijdje val ik dus van die heli af in het water en heb ik die missie gefaald. Weet iemand anders hoe dit komt, het is best wel vervelend, want hierdoor kan ik niet verder. ik speel op PC als je nou slim bent, begin je hier een ander topic over, want dit heeft hier niks mee te maken... >>> Door Jacky-2007: En als jij dit soort uitlatingen aan de crew overlaat... Aangezien de vraag van de TS al beantwoord is, mag hier best van onderwerp veranderd worden.<<< Reageren
BadKidNL Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 @ Kate bug Nog nooit van gehoord... wel vaag. Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto. ,,Hi Nico, you look awesome" ,,You look... ehh... dead" @ Last mission bug Ik had het niet. Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken? Reageren
DingKing Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 @ Kate bug Nog nooit van gehoord... wel vaag. Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto. ,,Hi Nico, you look awesome" ,,You look... ehh... dead" @ Last mission bug Ik had het niet. Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken? Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor ) Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 @ Kate bug Nog nooit van gehoord... wel vaag. Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto. ,,Hi Nico, you look awesome" ,,You look... ehh... dead" @ Last mission bug Ik had het niet. Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken? Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor ) volgens mij begrijp jij dat helemaal goed, kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt Reageren
DingKing Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 @ Kate bug Nog nooit van gehoord... wel vaag. Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto. ,,Hi Nico, you look awesome" ,,You look... ehh... dead" @ Last mission bug Ik had het niet. Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken? Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor ) volgens mij begrijp jij dat helemaal goed, kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet ! Reageren
Vinnie_A Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 doet je spatiebalk het wel goed? Ik denk het wel he, anders zou deze post er wel anders uit zien Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag Reageren
gtavcsky Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 @ Kate bug Nog nooit van gehoord... wel vaag. Echt he, klik je Ja en dan krigj je zo'n lijk in je auto. ,,Hi Nico, you look awesome" ,,You look... ehh... dead" @ Last mission bug Ik had het niet. Wel vaag. Misschien moet je je toetsenbord van binnen schoonmaken? Als ik het nou goed begrijp heeft nou niemand positief geantwoord op het belletje van Kate? (Ik zelf ook niet hoor ) volgens mij begrijp jij dat helemaal goed, kan de eerstvolgende die dit meemaakt eens op pisitief drukken wil wel eens weten wat er dan gebeurt Idd, dat zou een stuk meer info geven... Raar dat helemaal niemand dat deed... Ik zelf snap het ook niet ! Ik deed het niet omdat ik bezig was met stevie's auto's....k had er net een gevonden en stond vlak voor de garage...ze belde me dus nogal ongelegen. Achteraf had ik het idd moeten accepteren....ben er erg benieuwd naar Reageren
DingKing Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 >>> Door Jacky-2007: Quote-piramide verwijderd<<< Dus hier bij een oproep: Word je gebeld door Kate na de missie Mr. & Mrs. Bellic en je hebt daarvoor voor revenge gekozen? ACCEPTEER HET VERZOEK VOOR EEN AFSPRAAK! Meld meteen op dit forum wat er gebeurde! Bijvoorbaat dank ! >>> Door Jacky-2007: Gelieve de knop "Add Reply" onderaan een onderwerp zoveel mogelijk te gebruiken, en niet zo vaak de "Reply" knop onder het laatste bericht. Dit voorkomt zogeheten overbodige Quote-piramides. <<< Reageren
zezima0014 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Lol dingking. Ik heb zelf de bug nooit gehad, al heb ik die laatste missie nu al 4 keer gedaan. Moet je iets speciaal doen om te bug te krijgen ofzo? Reageren
gta fan!! Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 als je ja drukt als kate je meevraagt voor een date, dan kan je haar gewoon ophalen en iets leuks met haar gaan doen wat je normaal met andere vrienden meiden ook doet. Reageren
Vinnie_A Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Hier zijn al veel topics over geweest. De conclusie was dat als je een draadloos toetsenbord had dat het niet werkte en als dat niet het geval was moest je een ander toetsenbord erbij pakken om te kijken of het daar aan lag Ik kan een ander toetsen bord proberen, maar ik heb nu een 'extreme gaming' G11 toetstenbord, (bedraad dus, omdat dat sneller is xD) Dus daar zal het niet aan liggen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Lol dingking. Ik heb zelf de bug nooit gehad, al heb ik die laatste missie nu al 4 keer gedaan. Moet je iets speciaal doen om te bug te krijgen ofzo? volgens mij hebben de mensen die dit krijgen cheats gebruikt Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Dit is al een hele tijd bekend. Het gaat om bug dat Kate je belt voor een date. (terwijl ze eigenlijk dood is) Maar dat is ook maar éénmalig daarna kan je niet meer met haar daten. maar ik ben al bijna 8 of 9 keer door haar gebeld (terwijl ze dus dood is) ALs je altijd negatief reageert blijft ze bellen als je positief antwoordt ne met haar uit gaat belt ze nooit meer en staat haar nummer niet meer in je telefoon lijst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.