Jump to content

Game progress weg door games voor windows


DonB100

Recommended Posts

Beste forummers,

Ik heb een aantal vragen waar ik niet uitkom:

Ik speel GTA4 nu een tijdje (25% progress) en wilde eens een keer online spelen. Dus ik heb al die Games for Windows Crap in het hoofdmenu ingesteld en toen moest ie een update downloaden, anders kon ik niet verder. Dus ik download en installeer de update, maar toen had ik ineens geen save games meer en ben ik dus mijn 25% progress kwijt. Kan iemand mij vertellen hoe dit komt? En hoe ik mijn save games weer terug krijg?

Vraag 2:

Ik kon voorheen ( vóór de update ) de game niet op high spelen, met mijn systeem ( Intel Core i7, Nvidia Geforce 1.8 GB GTX 260 en 8 GB intern geheugen).

Nu las ik in een topic dat dit misschien verholpen kon worden door patches te downloaden. Maar is dit nu overbodig door de hierboven genoemde update?

Vraag 3:

Misschien een domme vraag: waar (in het menu) kan ik online gaan en dus online spelen?

Vraag 4:

Is het aan te raden om voor de optie ''online progress saven'' te kiezen, of om te kiezen voor de optie ''offline progress saven''?

Link to comment
Delen op andere websites

Antwoord 1

Ik heb geen idee hoe het komt dat je savegames weg zijn, maar ik raad je aan om eens in onderstaande map te kijken of daar nog savegames in staan.

Vista / 7:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_e***

Als daar nog bestandjes in staan dan heb je je savegames nog.

Antwoord 2

Neen, de nieuwste GTA IV patch zal er ook voor zorgen dat je GTA IV beter en mooier zal kunnen spelen. Je kan hem hier downloaden.

Antwoord 3

In het menu kan je niet online gaan, maar dit kan wel via je mobieltje. In het menu van je mobiel staat multiplayer, daar kan je kiezen voor een Ranked- of Player Match (Ranked is dat je geld bewaard wordt, en je dus een rang krijgt, Player is zonder rangen). Daarna kies je een Quick Match om snel een match te joinen, of een Custom Match waarbij je een lijst met alle matches kan zien en filters kan toevoegen. Alle info over de Multiplayer modes etc. vind je op WikiGTA.

Antwoord 4

Ik denk dat je het best voor online progress saven kan kiezen, dit is waarschijnlijk de keuze tussen een online en offline account.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de map appdata niet....

Bij mij staat de rockstar map onder C:\gebruikersnaam\documenten\rockstargames\gta4 maar daar staan alleen de mappen User Music en Video en dus niet de map savegames.

Verder heb ik de patch geinstalleerd en ik kan nu wel op high spelen, maar dan staan de auto's in de verte niet goed op de weg, maar iets erboven. Als ik dan aan kom rijden dan 'vallen' ze goed op de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de map appdata niet....

Bij mij staat de rockstar map onder C:\gebruikersnaam\documenten\rockstargames\gta4 maar daar staan alleen de mappen User Music en Video en dus niet de map savegames.

Verder heb ik de patch geinstalleerd en ik kan nu wel op high spelen, maar dan staan de auto's in de verte niet goed op de weg, maar iets erboven. Als ik dan aan kom rijden dan 'vallen' ze goed op de weg.

Je moet dan ff bovenin klikken op:

Extra / mapopties / weergave / verborgen bestanden en mappen weergeven: AAN

Mocht dit niet helpen weet ik het helaas niet :(

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...