Jump to content

ff 2 vragen


gtavcsky

Recommended Posts

1- waar (graag ff precies) kan ik zien welke achievements ik reeds heb behaald? Ik kwam er vandaag achter toen ik stevie's sh*t heb gehaald, maar kon daarna het lijstje niet meer tevoorschijn toveren...(ok ergens in de 'home' sectie, maar waar moet ik dan op klikken?)

2- in hoeverre is vriendschap nodig voor de volle 100%? Ik heb namelijk al de missies van LJ gedaan (Drug missions) en de trophy gehaald.

Is dit voldoende of moet ik ook daadwerkelijk met die onverstaanbare gast gaan poolen oid?

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

1. Ga Naar het Games For Windows Live Menu (Home), Klik dan op je profiel, dan op Achievments en dan op GTA IV.

2.

Voor de 100% te voltooien moet je alle speciale vaardigheden geopend hebben (behalve die van Roman en Dwayne) en moet je alle activiteiten minstens één keer met hun hebben gedaan.
Van wikigta hypocrite.gif
Link to comment
Delen op andere websites

1- dat is het probleem dus..ik zie we 4 icoontjes van mn achievements, maar kan ze niet aanklikken, plus het feit dat ik weet dat ik er al veel meer heb gehaald. Ik zie dus alleen de laatste 4....

2- thnx!

Kan je niet naar je achiefment list ofzo? want in je profiel worden je laatste achiefments getoont :D

Link to comment
Delen op andere websites

1- dat is het probleem dus..ik zie we 4 icoontjes van mn achievements, maar kan ze niet aanklikken, plus het feit dat ik weet dat ik er al veel meer heb gehaald. Ik zie dus alleen de laatste 4....

2- thnx!

Kan je niet naar je achiefment list ofzo? want in je profiel worden je laatste achiefments getoont :D

Als ik naar mijn profiel ga, zie ik alleen de laatste 4 gehaalde rophies....ik kan daar niet op klikken :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet, als je op de pagina van je profiel zit, even op Games weergeven klikken (zie onderstaande afbeelding). Daarna zal er een lijst komen met games waarvan je al achievements hebt behaald, klik dan dus GTA IV aan. Daarna komt er een overzicht van je behaalde- en niet behaalde achievements. ;)

achievmeentsq.jpg

Klik voor vergroting

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet, als je op de pagina van je profiel zit, even op Games weergeven klikken (zie onderstaande afbeelding). Daarna zal er een lijst komen met games waarvan je al achievements hebt behaald, klik dan dus GTA IV aan. Daarna komt er een overzicht van je behaalde- en niet behaalde achievements. ;)

achievmeentsq.jpg

Klik voor vergroting

Yes!! Dát is em!

Bedankt Hannes...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...