blokzeil1 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Mede forumleden! Ik heb weer is een probleem Ik heb nu 5 dagen 2 schermen tot me beschikking. Maar ik heb een probleem, Ik wil op een scherm een youtube filmpje kijken en op de andere gewoon door kunnen werken. Maar als ik het youtube filmpje op full screen zet en op mijn ander scherm klik springt hij terug naar normale afmeting. Dat wil ik dus niet.... Dus een filmpje in fullscreen kijken als ik op de andere aan het werk ben. Alvast bedankt! Reageren
iefen Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 sorry maar dat kan niet. voorzover ik het weet ik heb ook 2 schermen en ik heb t ook want als je 1 scherm heb en je wilt een anders programma bekijken gaat je browser ook naar benden en in dit geval msn dus naar boven. dan wordt het ook terug veranderd dus kortom voorzover ik het weet kan het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.