Jump to content

Nieuwe CPU koeler


Djmaddox

Recommended Posts

Ik zou 5 euro meer uitgeven aan de machtige Scythe Mugen 2. Dat is een van de beste koelers op dit moment en daarnaast geeft hij de best prijs/prestatie verhouding ten opzichte van elke koeler. Hij kost rond de 30 euro, afhankelijk van de winkel waar je hem koopt natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zoek een nieuwe cpu koeler omdat degene die ik nu heb nogal slecht koelt. Ik had zelf deze gevonden, want die leek mij wel goed. Als er nog enig andere ideeen zijn voor een cpu koeler, laat het me dan even weten. :)

:cya:

echt een hele goeie is de scythe mugen 2,

http://azerty.nl/0-976-196104/scythe-mugen-2-koeler-voor-pro.html

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf ook al gehoord dat dat een goede koeler was, maar past zo een reus wel in mijn kast en is hij goed genoeg om mn q6600 naar 3 ghz te overklokken?

Dat moet makkelijk kunnen, maar dan hoop ik wel voor je dat je RAM je niet tegen gaat zitten aangezien dat ook belangrijk is.

@hierboven: hij is wel stil ja, maar als je verder geen overclocking plannen hebt zou ik gewoon voor een andere koeler gaan, die minder kost en compacter is. De Coolermaster Hyper TX-3 bijvoorbeeld.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had zelf ook al gehoord dat dat een goede koeler was, maar past zo een reus wel in mijn kast en is hij goed genoeg om mn q6600 naar 3 ghz te overklokken?

Dat moet makkelijk kunnen, maar dan hoop ik wel voor je dat je RAM je niet tegen gaat zitten aangezien dat ook belangrijk is.

@hierboven: hij is wel stil ja, maar als je verder geen overclocking plannen hebt zou ik gewoon voor een andere koeler gaan, die minder kost en compacter is. De Coolermaster Hyper TX-3 bijvoorbeeld.

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Oke, maar hoeveel kan ghZ kan je in 't algemeen overclocken?

Mijn neef heeft redelijk veel kloksnelheid gewonnen met een hele mooie koeler met blauwe led lampjes :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Oke, maar hoeveel kan ghZ kan je in 't algemeen overclocken?

Mijn neef heeft redelijk veel kloksnelheid gewonnen met een hele mooie koeler met blauwe led lampjes :klap:

Het zit hem vooral in de lampjes hé :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Oke, maar hoeveel kan ghZ kan je in 't algemeen overclocken?

Mijn neef heeft redelijk veel kloksnelheid gewonnen met een hele mooie koeler met blauwe led lampjes :klap:

Het zit hem vooral in de lampjes hé :puh:

dat kan je niet zeggen de ene heeft zovveel ram de andere zoveel ram de andere heeft deze bios de andere een andere het verschilt de ene kan hem tot 3 overclocken en de andere tot 4.3

Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Ik heb nu 2x1 GB en 2x2 GB in mijn PC zitten. Alle 4 de reepjes zijn 800mhz. Zou dat een probleem zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Me neef zegt dat blauwe licht koelte aantrekt, of juist warmte. 1 van die 2 ... xD

#Edit: Dit hebben ze ook in de Mcdonalds, een ventilator met een blauwe neon licht eromheen.

Heeft elke Mcdonalds in de keuken xD

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Overclocken is toch dat je Processor meer kloksnelheid krijgt?

Dus hoeveel zou ik kunnen overclocken vanaf 2.93ghZ met die koeler?

Ligt er maar net aan hoeveel je RAM en je processor zelf dat aan kunnen. Daar kan ik nu niks over zeggen.

Ik heb nu 2x1 GB en 2x2 GB in mijn PC zitten. Alle 4 de reepjes zijn 800mhz. Zou dat een probleem zijn?

as far as i know is je geheugen totaal niet relevant met hoe ver je je cpu kunt ooverclocken, het heeft verder wel te maken met de snelheid, aangezien je een bottlenekc kunt krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...