TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Hallo Wie weet er voor mij een nederlands taalpakket voor windows 98?? Alvast hadstikke bedankt :D Grtz TBOGG Bewerkt: 25 oktober 2009 door TheBestOf GTA-Games Reageren
iefen Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 waarom draai je eigenlijk windows 98 en niet gewoon xp ofzo? Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 ik heb nog een hele oude pc staan en die draait nu op xp maar dat lukt die pc maar net en alles gaat heel traag. dus darom heb ik nu 98 opgezet maar die is engels en ik wil hem in het nederlands dus darom zoek ik een nederlands taalpakket Grtz TBOGG Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Er zijn geloof ik geen nederlandse taalpaketten te vinden. Zoek anders even op de microsoft site Microsoft! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Voor Windows 98 bestonden zover ik weet nog geen taalpakketten, dit is pas later geïntroduceerd. Het enige wat je kunt doen is ergens een Nederlandse versie vandaan halen. Mvg, Flitskikker Reageren
TheBestOf GTA-Games Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Hallo ik heb al een nederlandese windows98 gevonden allemaal bedankt voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.