keessie Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) hoever ben ik de dag vandaag? begin van originele post hallo ik ben bezig met een projectje om een vliegtuig te maken Ik gebruik sketchup vaak hoor ik mensen roepen dat sketchup alleen mooi is als je net zo goed als puma en al die andere ben ik hoop hierbij een klein tegendeel te bewijzen ik heb nog niet zo heel veel ervaring maar ik heb alvast een motor gemaakt en ik vind hem best wel goed gelukt heb je nog opmerkingen post ze zo kan ik weer wat leren UPDATE: ben nog even verder gaan modellen en heb er een vleugeltje bij gemaakt ik maak hem waarschijnlijk nog mooier aangezien ik hem niet helemaal mooi vind. maar als ik kijk naar wat ik in eerdere modellen gemaakt hebt is het mooi xD ik heb de motoren er onder gehangen btw het is geen vliegtuig dat ik namaak ik kijk gewoon naar wat foto's en kijk hoe het ongeveer in elkaar zit grz EDIT: ben alleen vergeten WIP in de titel te zetten :/ Bewerkt: 8 november 2009 door keessie Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik vind hem wel gaaf Reageren
keessie Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 bedankt ondertussen weer een update ik heb een simpele romp erbij gezet raampjes moeten nog komen nu heb ik honger en morgen ga ik verder aan de staart xD grz Reageren
Exoit Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik vind hem tegoed voor iemand die net begonnen is, ik geloof niet dat je dit hebt gemaakt maar als je hem hebt gemaakt, geweldig Reageren